'' Sevgili Cassie, Slytherin'den bir öğrenciyim ve bir Muggle bir kıza aşık oldum. Kimseye onu söyleyemiyorum ve bundan gerçekten utanıyorum. Onun için Muggle dünyasında yaşamayı bile düşündüm ama büyücülük eğitimimi de bırakmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
İmza,
Bir Garip Aşık. ''Sevgili bir garip aşık-Merlin aşkına gördüğüm en garip rumuz bu olsa gerek durum ciddi galiba- ,
Öncelikle, hep söylediğim gibi daima aşkın gücüne inanmışımdır! Muggle'a aşık bir Slytherin ha? Of bir de safkansındır sen şimdi kesin. Ama dur, bir Muggle'a aşık olmakta utanılacak bir şey yok, Mugglelar gerçekten harikalar inanmıyorsanız Belanda'ya sorun. -Umarım Black değilsindir ve ailen Witch Weekly okumuyordur, kariyerimin zirvesine ulaşmadan Avada yemek istemem hani.- Nerede kalmıştım, hah Mugglelar evet, kesinlikle dikkat dağıtıcı olabiliyorlar. İlk önce, onun da senden hoşlandığından emin olmalısın. Yoksa okulu bırakacaksın, aileni karşına alacaksın, arkadaşlarını da karşına alacaksın sonra? Çocuk da yapamayacaksın kariyer de! Eğer senden hoşlandığından eminsen, ilk önce en yakın arkadaşlarına danış. Onlar seni daima destekleyeceklerdir, eminim ailene açıklamana da yardım ederler. Zaten en iyi arkadaşlar safkan annenize bir Muggle'a aşık olduğunuzu itiraf ettiğinizde gelen Avada'nın önüne atmak içindir, değil mi? Dur biraz, o eğitimi bırakma işini sevmedim ama ben. Sor Muggle kızlara bak bakayım onlar üğnüversitelerini bitirmeden evleniyor mu hiç! Okulu bırakırsın, sonra sevdiğin kişi başkasına aşık olur, ailen zaten seni evlatlıktan reddetmiş. Kalırsın ortada. Aha buraya da yazıyorum Cassie demedi deme sonra gelip. Yani, ciddi ciddi ümitsiz vakasın. O yüzden verebileceğim son bir tavsiyem kaldı: Birini sana aşk iksiri içirmeye ikna et! Sonra da o ailenin istediği safkan Slytherin cici kıza aşık ol. Şimdi Mercury'e falan sorsan açıklar bir saat o sahte aşk sonra Voldemort gibi burunsuz burunsuz çocuklarınız olur diye. Ama palavra onların hepsi, inanma sen. Diyorum sana en güvenlisi aşk iksiri.
Sihirli kal!Siz de kendi sorularınızı mesaj kutumuza baykuşlamayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH WEEKLY - MART 2016
FanfictionSihir dünyasının son haberlerini, dedikodularını, ayın büyülü yiyeceğini, gezilecek yeni yerleri ve daha nicesini kaçırmayın!