Herkese merhaba sevgili Cadılar ve Büyücüler!
Beni Yazarlarımızı Tanıyalım bölümünden tanırsınız; ben Mercury C. Pierce. Ve derginin bu öğretici ve eğlenceli bölümüne neşeli bir şekilde başlamak istiyorum, bu yüzden... Exhilaro!*
İlk büyümüzle başlayalım.
Şimdi, bu büyü hakkında söyleyebileceğim ilk şey, onu kullandığınız yere/nesneye/kişiye dikkat etmeniz. Bahsettiğim büyü normalde çok masum dursa da, ben de dahil tanıdığım pek çok Büyücünün ve Cadının başına "devasa" dertler açmış bir büyüdür.
Bu büyü, nesneleri, canlıları, hatta insanları devasa yapmaya yarar. Eğer kişinin vücudunda belli bir yer hedef alınırsa, büyüye sadece hedef alınan kısım tepki verecektir. Yapılışı oldukça basittir:
Asanızı hedef aldığınız varlığın biraz üstüne doğru tutun, ve Engorgio! deyin. Büyüyü söylerken asanızı varlığa doğru hızlıca indirin.
Hedef aldığınız varlık, 0,0001 gibi bir süre içerisinde devasa boyutlara ulaşacaktır.
Mükemmel bir sinir etme yöntemi olarak kullanılabileceği gibi, fiziksel hasar veren büyülerin çoğundan korunmanızı sağlayacaktır (iç organlara zarar verenler hariç). Bu şekilde hasar veren büyüleri savuşturmak için yapmanız gereken tek şey önünüzdeki herhangi bir nesneyi büyütmektir. Engorgio, eski bir büyüdür. Nasıl bulunduğuna dair bir çok efsane vardır. Bir çoğu asılsız ve saçma olsa da, en mantıklı olan efsaneden bahsedebilirim.
Efsaneye göre, bembeyaz sakalları ayak bileklerine kadar uzanan yaşlı bir Büyücü, Muggle'lar tarafından giyotinle idam edilmek üzereymiş. Suçu insanlara sürekli zarar veren türden şakalar yapmasıymış, ve çoğu insanın adamın bu şakaları yaparken büyü kullandığı düşüncesine rağmen bunu bir türlü kanıtlayamıyorlarmış. Yaşlı adamın masum olduğunu söylersem, yalan söylemiş olurum çünkü herif gerçekten büyü kullanıyormuş.
Adam giyotinin önünde beklerken düşünmeye başlamış; Acaba ne yapsam kurtulurum? İdamlıklar üzgün gözlerle teker teker giyotine gittikçe, çevredeki Muggle sayısı giderek artıyormuş.
Sonunda sıra adama gelmiş, adam başını giyotin masasına koyarken sırıtıyormuş. Bunu gören kalabalık şaşkına dönmüş, çünkü adam ölmek üzere olmasına rağmen gülümsüyormuş.
Cellat giyotin bıçağını bırakmadan hemen önce adama son bir bakış atmış ve suratındaki pis gülümsemeye karşılık konuşmuş.
"Son sözlerini söyle, ihtiyar."
Yaşlı adam gözlerini kapatmış ve gür sesiyle konuşmuş.
"Bu da son şakam olsun!"
Cellatın giyotin bıçağını serbest bıraktığı an iç çamaşırına sakladığı asasını çıkarmış, ve söz konusu olan devasalaştırma büyüsünü yapmış. Büyüyü o an uydursa da büyü işe yaramış ve giyotin bıçağı aniden devasa bir hale gelerek cellatın da ölmesini sağlamış.
Böyle masum bir büyü için ne kadar da mükemmel bir efsane, değil mi?
Her neyse, oldukça kullanışlı olabilen bu büyüyü siz siz olun yanlış bir şekilde kullanmayın.
Gelelim iksirimize.
Şimdi bahsedeceğim olan iksir, tıpkı az önceki büyü gibi çok kullanışlı bir iksirdir. Bir insanı, hatta yaratığı bu iksirle kısa bir süreliğine köleniz haline getirebilirsiniz. Eğer ismine gelecek olursak, yetenekleri kadar harika bir ismi var: Meleğin Trampeti.
Bu iksiri içmesini sağladığınız kişi, kısa bir süreliğine sizin sesinizi tanıyacak ve sizin söylediğiniz her şeyi sorgusuz bir şekilde yapacaktır. Etki etmesi için gereken en az koşul, yarım bardak suyun diğer yarısının Meleğin Trampeti'yle doldurulmasıdır. Neyse ki şeffaf bir iksir, ve fark edilmiyor.
Yapımı ise çok kolay sayılmaz. Ham maddesi bulunması çok da zor olmayan Meleğin Trampeti çiçeğidir. Bilimsel ismi Datura Stramonium'dur (kısaca Datura denir) ve Muggle dünyasında Sihirbazotu, Büyüotu, Sahharotu ve Şeytan Elması isimleriyle tanınır.
Üç adet yeni açmış Meleğin Trampeti çiçeğini, orta boy bakır kazanın yarısını dolduracak kadar saf suyun içinde, ne çok sıcak, ne de çok soğuk olacak şekilde su pembeleşene kadar kaynatmak gerekir. Eğer suyun rengi koyulaşırsa bitki zehir salgılamaya başlamış demektir, yani köleniz yapacağınız kişiyi 'yanlışlıkla' öldürmüş olursunuz.
Ardından suyun içerisine 12 tel Tek Boynuzlu At saçı ekleyin ve iki dakika kadar sık aralıklarla karıştırın. Kazanın içindeki sıvının eflatuna dönmeye başladığını gördüğünüz an iki çift peri kanadını sıvının içine atın, ve hafiften ışıldamaya başlayıncaya kadar karıştırın.
Son olarak iki çeyrek kadar yeni soyulmuş yılan derisi ekleyin, sıvı yeşil bir duman salmaya başlayınca iksir yapımını bitirmek için iksirin adını söyleyerek asanızı bir kere kaza doğru sallayın, iksiriniz hazır!
Her türlü canlı için kullanılabilir, eğer başka hiçbir sıvıyla karışmayacaksa yaklaşık 10 damlası yeterli olacaktır. Unutmayın, ne kadar çok verirseniz kişinin size bağlı kalma süresi o kadar uzar. Fakat yapım sırasında olacak en ufak hata, kişinin ölümüne sebep olabilir. Çünkü Sihirbazotu zehirli bir bitkidir.
Şimdilik bu kadar. Eğer bir sonraki sayılarda lanetler ve kara büyüler hakkında bilgi istiyorsanız, DGKB'yi (Dergi/Gazete Kontrol Bakanlığı) ikna etmeniz gerekecek, umarım oradan tanıdıklarınız vardır!
Umarım edindiğiniz bilgileri doğru bir şekilde kullanırsınız, görüşmek üzere Cadılar ve Büyücüler! Takipte kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH WEEKLY - MART 2016
FanficSihir dünyasının son haberlerini, dedikodularını, ayın büyülü yiyeceğini, gezilecek yeni yerleri ve daha nicesini kaçırmayın!