Stop... please

76 2 2
                                    

"Dělej, pohni sebou ty malá kravko" Křičel a já jsem poznala že se opil. Hodně. Sundala jsem si tašku a položila ji do chodby, pro případ ze bych musela hodně rychle odejít...
A v tu chvili mi došlo, že máma není doma a to se moc často nestává. "Tati, jak to že máma není doma ? " ptala jsem se, když jsem vcházela do obýváku. Otec se na mě podíval tím svým ožralým výrazem a já jsem hned věděla že bych měla vypadnout. Můj mozek na mě křičel ať se seberu a běžím z domu pryč. Já jsem to ale ignorovala.. byla jsem tak pitomá.        " Matka je v práci ty náno " odpověděl otec a začal se dost divně smát. "A bude tam celou noc " hned jak to odpověděl následoval další pokus o smích. A v tu chvíli to došlo i mně. Fakt musím vypadnout. Už jsem chtěla vyběhnout ze dveří ale to už byl otec na nohou a zavřel mi je před nosem, zamknul a klíč si dal do kapsy. Sakra.. ani jsem netušila ze máme klíče k těmhle dveřím. Cítila jsem jak mi otec sahal na vlasy, a začal mi jezdit rukou po zádech. "Nesahej na mě " vykřikla jsem a snažila si vzpomenout co nás učili na kurzu sebeobrany. Jako bych uslyšela hlas instruktora : " kop do rozkroku je nejbolestivější " v tu chvíli moje koleno zasáhlo svuj cíl. Odpovědí na to bylo jeho bolestivé zasyčení. "Ty malá děvko" zařval a ve  snaze vrazit mi facku zakopnul o krabici s pivem. Povalil mě na zem a já se nemohla ani pohnout pod jeho vahou. "Už mi neutečeš" znovu se zasmál a začal ze mě strhávat oblečení. "Jsi ještě panna co, ty mrcho" ? "Prosím,  tati nedělej to , prosím, prosím prestaň" vzlykala jsem a neustále jsem ho prosila ať to nedělá. "Roztáhni nohy " přikázal mi a díval si na mě tím úchylným chtivým pohledem. "Ne.. Já ja to nechci udělat" koktala jsem a zase se rozbrečela. Něco zamumlal a nohy mi od sebe násilím roztáhnul. Začala jsem se vzpírat a křičela jsem a tak mi dal na pusu pásku. Zírala jsem na něj vytřeštěnýma očima plnýma strachu. Sundal si kalhoty a slipy, nasadil si kondom a rychle a silně ho do mě strčil. Hrozne moc to bolelo,  až mi vytryskly slzy. Začal se ve mně pohybovat čím dal tím rychleji a bolest se stupňovala. Neustále mě líbal na tvář a na pusu, hladil mě po vlasech a sahal mi na prsa. Cítila jsem jak se ve mně udělal i to jak ho ze mě vytáhnul. Zavázal kondom a hodil ho na zem. Začal mi sahat tam dolů prsty ale asi ho to přestalo bavit nebo nevím ale najednou mi strhnul pásku z úst a já chtěla zase začít křičet jenže než jsem se stihla nadechnout, tak mi strčil svuj penis do pusy. Úplně celý,  až po kořen byl v mém krku. Začala jsem se dusit a chtělo se mi zvracet. Začal mi přirážet penisem k puse. Nejdřív pomalu a pak rychleji a rychleji. A najednou se mi udělal přímo do krku. "Spolkni to ty děvko" ! Zakroutila jsem hlavou s pusou plnou jeho spermatu. Zacpal mi nos a já se začala dusit. S obrovskou nechutí jsem sperma spolkla a v tu chvíli se mi chtělo zvracet. Už jsem myslela že je moje trápení u konce a že mě nechá jít ale on si vyndal z kalhot kožený pásek a začal mě s nim mlátit po zádech , nohách a zadku. Z očí mi tekly slzy a už jsem se ani nevzmohla na to abych křičela. Netušila jsem jak dlouho tohle trvalo ale myslela jsem že alespoň tak půl hodiny. Když skončil s mlácení tak se ke mně sklonil a pošeptal mi. " Tohle je naše malé tajemství, byla si zla holka a proto sem tě potrestal. Jestli tohle někomu povíš tak tě potrestám mnohem, mnohem hůř než teď". Zvedl se od mého těla, překročil mě,  odemknul dveře a zmizel někam ven. Ležela jsem na zemi, zmlácená, znásilněná a neslutečně psychicky a fyzicky ponížená. Chtěla jsem umřít.

Tady máte druhou část... no snad se vám to bude líbit.. doufám že to bude číst víc lidí. A omlouvám se že jsem to vydala až teď..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 28, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Broken GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat