Beni Bırakma

834 35 7
                                    

Ilker: abi neden bana oyle dedin.

Frit: ne zaman?

Ilker: seni aradığım zaman. Sana cok ihtiyacım oldugu zaman sende neden arkamdan vurdun. Baska bisey diyemez miydin? Neden beni kendinden uzaklaştırdın. Neden abi? Neden?

Ferit: çünkü ilker sıkıldım.

ilker: sıkıldın öylemi? Bunu kalbimi kırarak Mı belli etmen gerekiyordu abi Söylesene.

Ferit: geçmiş gitmiş şeyler şimdi konuşsak neye yarayacak ilker Neyse ben sana ilaç getirim ateşin hala var der ve kapıya yürümeye başla.

ilker: Ne değişcek biliyor Musun abi? Sana olan sevgim der ve Ferit odadan çıkar.Ferit hemen İlacı alıp illerin odasına çıkar.

ferit: hadi itiraz etme iç ilacı ilker

iller: niye abi sıkıntın daha çabuk geçer işte içmim ilacı

ferit: ilker abartma iç şunu uğraştırma beni

ilker: uğraşma o zaman

ferit: iç dedim lan iç diye bağırır.

ilker: içmiycem diyorum anlamıyo musun abi içmiycem

ferit: ne halin varsa gör ilker duydun mu ne halin varsa gör der tam odadan çıkacakken akadan ses gelir ve dönmesiyle ilkeri yerde bulur.

ferit: ilker. ahh inat edip içmezsen ilacı olacağı bu işte der ve kolunun altından kaldırıp hastaneye götürmek için arabaya gtürmeye çalışır.

murat: abi nereye. ilker neden baygın

ferit: ateşi çok yüksek başka bişey varmı diye kan testi yaptıralım o yüzden hastaneye götürüyorum

oğuz: tamam abi o zaman der ve diğer kolunun altından o da girer. muratta kapıyı açar arabaya kadar getirirler ilkeri

Ferit: tamam oğuz bundan sonrasını ben hallederim.

Oğuz: abi biz de gelseydik.

Ferit: oğuz!!

Oğuz: peki abi bi şey olursa haber verirsin..

Ferit: tamam.

Ferit: içinden.. Arabaya bindim hızlı bir şekilde sürüyordum.. İlkerin hep ateşi çıkardı ama bu sefer diğerlerine benzemiyordu.. Aklıma türlü türlü hastalıklar geliyordu. Allahım inşaAllah bunlardan biri değildir.. Düşünürken hastaneye geldik..

Ferit: bağırarak.. Çabuk buraya sedye getirin!!

Hemşire: hemen doktor bey..

Fetirin ve hemşirenin yardımıyla ilker sedyeye alınır.. Ardından diğer doktorlar da gelirler..

Doktor: ne oldu ferit?

Ferit: kardeşim hocam her şeyi denedim ama ateşi düşmüyor..

Doktor: tamam sakin ol.. Kaç gündür böyle?

Ferit: 2 gündür hocam.

Doktor: tamam bundan sonrası bizde.

Ferit: ama hocam..

Doktor: protokolleri biliyorsun 1. Derece yakınların ile ilgilenemezsin!

Ferit: peki hocam. Ama en azından yanında olmama izin verin..

Doktor: tamam ferit ama dediğim gibi karışmak yok..

Ferit: tamam hocam.

Doktor: hemşire hanım hemen odaya alalım..

Ekip 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin