Ben Öldüm

887 29 9
                                    

Herşey çok hızlı gelişiyordu. Ne ara ambulansa bindik ne ara hastaneye geldik hatırlamıyodum. Tek hatırlayabildiğim şey ilkeri kanlar içinde yerde olmasıydı. Gözlerinde abi yardım et demek istediğini anlamamdı . O benim kardeşim canımdan candı. 4 tane canımdan can vardı benim. Babam olmadığı zaman ben ilgilenirdim onlarla ki çoğu zaman babam yoktu. Bu düşüncelerden muratın sesiyle ayrıldım.

Murat: abi. Nerde o? Ilker nerde?

Ferit: sakin ol ameliyathanede

Murat: o ameliyathanede sen buradasın. Biz yanına giremiyoruz ama sen görebildiğin halde girmiyorsun. Ondan neden bu kadar nefret ediyorsun abi? Onu en çok seven senken şimdi neden sevmiyosun? Sana en ihtiyacı olan zamanda neden yanında deilsin. Lan o senin kardeşin anladın mı? Yanında olman lazım ama sen buradasın. Ahhh der ve sinirlerine yenik düşüp feritte yumruk atar. Hemen oğuz görür ve muratı geri çeker.

Oguz: napiyosun oğlum sen? Kafayı mı yedin lan der ve muratın gözlerinin dolmaya başladığını farkeder.

Murat: abi ona bişey olmasın. Ona bişey olursa der ve gözlerinden yaş adeta boşalırcasına akar. Ogiz sıkıca murata sarılır. Feritte muratın vurduğu yeri tutuyodur

Oguz: bana bak ilkere bişey olmuycak tamam mı? Der ve gözlerine bakar. O sırada feeit gelir ve muratın omzundan tutar.

Feeit: bu yumruğun cezası büyük olucak ama... asla ona bişey olmasına izin vermem kardeşim. Merak etme

Murat: abi ben sadece...

Feeit: biliyorum çok korktun abim ama merak etme kurtaracaz onu der ve ameliyathane kapısından içeri girer. O sırada fatihte gelir.

Fatih: durumu nasılmış.

Murat: abi

Fayih: sist o güçlüdür atlatacak

Oguz: aynn abim. Merak etme sen der ve hepsi bi sandalyeye oturur.

Murat: içinden... Aslında hepimiz Bi gün bugünün geleceğini biliyoduk. Birbirimize hiç söylememiştik ama içten içe hazırlamıştık. İlker her göreve gittiğinde bunu düşünerek yolluyoduk. Ama yine de en hazırlıksız olan benmişim sanırım. Ona bişey olmuş düşüncesi beni benden alıyordu. O benim kardeşim di. Gerçek olmasa da öyleydi. Aile olmak için kan bağına ihtiyaç yoktur.

Ameliyathane

Doktor: aspire edelim kanama çok fazla hadi

Ferit: hocam kanamayı durdurmanız lazim.

Doktor: ferit senin ne işin var burada! Çık dışarı!

Ferit: hayır hocam ilker çıkmadan bende çıkmayacam!

Doktor: ferit işimizi zorlaştırma!!

Hemsire: hocam kanama durmuyor..

Ferit: hocam ilkerle ilgilenin söz veriyorum karışmayacam.

Doktor: pekâlâ..

Doktor amaliyata devam eder..

Ferit: hocam soka girecek 3 cc adrenalin verelim

Doktor: ferit sen karışma!

Ferit: hocam ilker böyle devam edemez.

Anestezist: tansiyon yükseliyor hocam

Hemsire: hocam soka girdi

Doktor: Allah kahretsin!! hemen 3 cc adrenalin ve defiblatoru getirin

Hemşire: tamamdır hocam der ve eline veririm defiblatoru

Doktor: çekilin der ve uygular

Ferit: hocam geri dönmüyor. 200 şarj edin der hemşireler yan gözle doktor beye bakar. Doktor başıyla onaylar

Ekip 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin