kapıyı açmasıyla kaç zamandır kayıp olan babamı görmüştüm ve...
ilker: baba
akif: baba
evet arkadaşlar geçen bölümde en çok istenen kişi ferit oldu bu yüzden bu bölümü feritin anlatımından dinleyeceksiniz. böyle oylamalar eğer isterseniz daha fazla yaparız bana belirtmeniz yeterli. neyse iyi okumalar. :D
akif: baba senin burda ne işin var? demesiyle gözüm kapıya çevrildi. babam yanında başka biriyle kaç gün sonra gelmişti. bu adam bide akifin babasıymış nerden tanışıyolar acaba? onu geçtim babam hala bu eve gelmeye nasıl yüzü var anamıyorum. ilker oğlu hastanede ölürken sadece küçücük bi kavgadan dolayı gitti ve geri dönmedi. aslında artık şaşırmama bile gerek yoktu he yaptığı bişey deil miydi?
ferit: sonunda gelebildin baba diye sinirle ağzımdan bu laflar çıkmıştı. Ona çok sinirliydim. Bana söz vermişti. 6 yıl önce söz vermişti bana. Ben sırf onun için ilkere kötü davranmıştım. Hiç bi sorununda yanında olmamaya çalışmıştım her ne kadar alttan ben halletsem de ilker bunu hiç bilmemişti. herneyse. Herzaman ki gibiydi aslında kaybolur sonra tekrar gelirdi. İlkerden sonra bu nerdeyse 2 3 katına çıkmıştı. Evde olmamasının nedeni ilker deildi ama o ilkere atıyodu suçu ve sonra geri geldiğin de...
Ferhat: sonra konuşuruz Ferit
Akif; baba burda ne işin var
Ilker: baba derken
Fuat: şey oğlum... eski bi arkadaşımı ziyarete geldim. Ferhatı demiş ve babama bakmıştı. Babam yine bizden bişeyler saklıyodu. Sanki Fuat ile babam arkadaş deil de düşman gibi bakıyorlardı birbirlerine.
Akif: Fuat amca ile tanışıyor muydun?
Fuat: evde konuşuruz akif. Deyip sanki etrafta birini arar gibi etrafına bakmıştı. Acayip bi şekilde bana tanıdık geliyo ama hatırlayamıyorum. Neyse Ferit boşver şimdi bunları. Derken Fuat denilen kişinin bana baktığını görmüştüm. Çok dikkatli bakıyodu. Off baba sen neler karıştırıyorsun yine.
Ilker: abi... abi diyorum diyen ilkerin sesini duymamla ona dönmüştüm.
Ferit: efendim ilker
Ilker: abi şey benim...
Feeit: söyle ilker noldu
Ilker: abi yaram kanıyor da
Ferit: hee sonunda patlatmayı başardın yani Afferim sana
Ilker: abi valla bişey yapmadım ya
Murat: hee yapmadın. Zaten ipler demiştir yeter çok fazla aynı kaldık patlayalım da farklı şekle geçelim demi
Ilker: yaa abi valla öyle deil ya.
Fatih: kesin kardeşim kesin öyle değildir. Zaten ne zaman öyle oldu ki.
Murat: ferit abi bunun elini kolunu bağlasak mi acaba
Ilker: oldu abi bide odayı kilitleyin üstüme tam olsun.
Ferit: Yoo hiç fena bi fikir deil aslında ilker neden öyle diyosun ki şimdi
Ilker: off abi ya... Bi şey dedik hep bunu yapıyorsunuz ben yoruldum yaa yoruldum. Baba...
Ferhat: efendim oğlum
Ilker: odama çıkmak istiyorum. Yardım eder misin ? Buradaki abilerim çünkü anca dalga geçmeye yarıyo
Murat: bak bak triplere bak. Ergen oldun iyice sen yine he
Akif: ilker saçmalama onlar sadece şaka yapıyordu. Gel ben yardım edim dedi akif ve ilkerin kolunun altına girdi. İlkere yardım ederek yukarı çıktı. Fuat ile Ferhatsa arkalarindan baktılar. Bu Fuat denilen adamı bi türlü hatırlayamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekip 1
Fiksi PenggemarDört abi bi ilker. En küçük olmak nasıl bi duygu hiç düşündünüz mü? Ben hiç düşünmedim ve oldum. Ne yazıkki brnden once dört tane abim daha olmuş. Belkide sadece bi abim vardır. Ekip 1 versyonunun çok başkası. Umarım beğenirsiniz.