Eski Eş & Üvey Kardeş

644 30 31
                                    

akif: herkes iyi mi?

balta: bu da gol deil be

karlos: saol balta bizde iyiyiz

sebo: iyiyiz abi yok bizde bişey

akif: hee iyi. ece? ece nasıl peki? ece diye bağırıyodum. hala ses yoktu. bu sessizlik hiç hayra alemet deildi. arıyoduk ama hala bi iz yoktu.

karlos: abi yoksa içerde mi kaldı?

sebo: o nasıl söz kurban

karlos: ama öyle abi bak yok. nerde baksana yok

akif: durun beyler buralardadır. hadi arayalım dedim ve ayrıldık. ama yoktu. şimdi hepimizin aklında 2 soru vardı. ece nerde? içerde kaldıysa ilkere ne diycez? ne kadar söylemeselerde aralarında bişey olduğu belliydi. umarım eceyi çabucak buluruz.

***

murat: ilker kalk hadi kaç saattir uyuyosun

fatih: oğlum durun lan adam yaralı

oğuz: kalksın abi biz mi dedik ona yaralan diye alla alla. ilker kalk lan hadi

ilker: sanki bu sese çok uyulur ya. ne var abi?

murat: hiç canımız sıkıldı uğraşacak bişey arıyoduk bizde seni uyandıralım dedik olan bu deyip o çok sinir olduğum gülümsemesini yapmıştı ya böyle 32 diş gülüp gözlerini seni sinir ettim demi canıma değsin gülüşü. şuan yaralı ve abim olmasa ona dalıcaktım ama kader ne yapıcaksin.

ilker: hahaha çok komik. cidden. abi zaten ağrıyo uyanıkken zor uyudum sende hemen kaldırdın ya

oğuz: olmaz bişey oğlum dayanıklı ol az.

ilker: ilk korku filmine giderken de öyle demiştin. senin yüzünden 2 hafta uyuyamamıştım. pardon 1 ay mı demeliydim.

oğuz: oha abarttıkça abarttın sende lan

murat: abi yalnız ilker doğru söylüyo hatırlasana bi.

ilker 7 yaşında iken

ilker: geyme geyme diye sesler duymuştum. bozuk türkçeye bakarsak bu ilkerdi. koşarak ilkerin odasına gittim.

ferit: ilker kardeşim noldu? abim

ilker: aybi dedi ve yüzüme o kadar masum baktı ki. noldu bu çocuğa anlamadım

ferit: iyi misin?

ilker: aybi koykuyoyum

ferit: neyden abim? abim oyalama beni bak yarın sınavım var.

ilker: aybi giytme tamam mı?

ferit: noldu sana?

ilker: aybi bak beyi veyme o adama tamma mı?

ferit: hangi adama

ilker: fiymdeki adama

ferit: ilker nolur bana bugün abilerin gittiği filme senide götürdüler deme.

ilker: aybi şayılsana bana

ferit: gel abim gel der ve ilkere sarılıp kucağına alır.

ferit: oğuz murat fatih hemen buraya gelin. diye bağırmıştım. ilker çok kötü olmuştu. filme nasıl olurda küçücük ocuğu götürülerdi. hiç mi tahmin etmemişlerdi bu hale geleceğini.

oğuz: efendim abi

fatih: noldu abi gece gece

murat: abi ilker neden kucağında

Ekip 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin