Vuslat Baysoy:Vuslat 19 yaşındadır. Ailesini küçük yaşata trajetik bir trafik kazasında kaybetmiştir ve polisler tarafından yetimhaneye bırakılmıştır.Ailesinin ölümüyle yetimhaneye bırakılan Vuslat Orada Gece ve Melis ile tanışmıştır. Vuslat sert,umursamaz, güzel ve aşk'a inanmayan bir kızdır bakalım bu kızımızın başına neler gelecek ? Ailesinin ölümünün asıl nedenini öğrenebilecek mi ? Ve yeni okulunda neler yaşayacak ? Peki ya gerçekten aşık olabilecek mi yoksa aşla inanmayan duygusuz biri olarak mı kalacak ??
Gece Aksoy:Gece 19 yaşında zeki, güzel ve kurnaz bir kızıdır ama zeki olduğu kadar da çılgın. Gece yetimhaneye bilmediği bir neden den ötürü bırakılmıştır.Gece yetimhaneye bırakıldığında ilk Vuslat la tanışmıştır daha sonra ise Melis ile. Onlar birbirlerinin ailesi olmuşlardı tek gerçekleri birbirleriydi. Peki bu zeki ve kurnaz kızımız sarışınlar aptaldır. lafını yalanlaya bilecek mi ? Güzel kızımız'ın başına neler gelecek ?? Yetimhaneye neden bırakıldığını öğrenebilecek mi ?? Peki ya Melis gibi aşkkuşu olan bir genç kız olabilecek mi ? Yoksa o da Vuslat gibi aşk'a inanmayan duygusuz biri mi olacak ?
Melis Güngör: Melis 19 yaşında tatlı,süslü ve bi okadar saf bir kızdır. Annesi birileri tarafondan öldürülmüştür. melisin babası ise bir alkoliktir babası ona bakamayacağını düşünüp arkasına bakmadan gitmiştir.Melis orada Vuslat ve Gece ile tanışmıştır.Melis espirili,saf ve şirin haliyle vuslat'ın tam tersi olmasına rağmen Melis Vuslat la çok yakınlardır Geceyle de çok yakındır. Melis süslü bir kız olduğun dan kaynaklı olarak havalı bir kızdır bakalım bu tatlı ve saf kızımızın başına neler gelecek ?? Mutlu olmayı başaracak mı ?? Peki ya babasını bulup onu bu zor hayatta tek başına bıraktığı için hesap soracak mı ?? Yada hedefine ulaşacak ve annesinin intikamını alabilecek mi ?
Ve diğer üç yakışıklı beyimiz.
Tatlış yazarlarınız
Sude - Aslı iki yazar olarak sevgilerle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
Teen FictionKüçük yaşta ailesiz kalmak ? Zamanla atlatılır değil mi Peki ya kendi Annenin ölümüne yol açmak atlatılır mı? Hayır Vuslat bunu hiç atlatamadı. Aileni öldüren kişinin oğluna aşık olmak ? Melis bu acıya dayanamazdı En yakın arkadaşının üvey kardeşin...