Ik stond als afgesproken bij de hal waar die Jerry het over had.
Ik wachtte al 5 minuten en niemand kwam in de hal. Ik dacht eraan hem te appen maar dat doe ik niet. Ik geef hem nog 5 minuten.Na die extra 5 minuten kwam hij uit zijn klaslokaal naar de gang. Hij keek links en rechts. Toen zag hij me em liep op me af.
"Heey ik ben Jerry."
"Oh hoi." Zei ik.
Hij wilde een knuffel geven maar ik blokkeerde dat. Ik geef nooit zomaar knuffels dus hij moet zich niet speciaal voelen.
"En? Heb je me ooit gezien?" Vroeg hij nieuwsgierig.
"Nee... je komt me helemaal niet bekend voor." Zei ik.
"Echt niet? Ik zie je zo vaak. Je bent ee mooi meisje."
"Dankje."
Ik voelde me zo awkward op dit moment. Ik denk dat deze uit is op een relatie of iets in die richting. Ik blijf stil. Dan is het ook een heel moment stil. Gelukkig is er niemand bij die naar deze stilte hoeft te luisteren.
"Ehm.... ik heb iets voor je." Zei hij en graaide in zijn zak.
"JERRY!!" hoorde ik iemand met een akelige stem schreeuwen.
Hij keek op en keek weer snel weg.
Er kwam een ander meisje op ons afgeholt.
"Hoi!" Zei ze springerig. Zeker een drukke type.
"Hallo." Zei ik gewoon.
Ze had een wilde bruine afro met een strik in haar haar en vel roze lippenstift.
"Regina wat doe je hier?"
"Wat doe jij hier? Kom naar binnen!" Ze gebaarde hem.
Ik keek hem aan en toen haar.
"We zijn broer en zus." Legde hij uit.
Regina keek helemaal niet meer naar mij.
"Doei." Zei hij en zwaaide.
Ik zwaaide terug.
Dat was zo raar. Waarom kwam ze en deed ze alsof hij van haar was. Die jongen ging ook gewoon mee. Ik schudde mijn hoofd en liep door de hal. Ik ging op mijn rooster kijken.
Ik heb over een half uur les. Pfffff ben ik hiervoor gekomen?Weekend etentje.....
Ik was al klaar met mijn eenvoudige zwarte jurk met bandjes en rode lippenstift. Chinola had een rode jurk aan die helemaal dicht was bij haar nek en mouwen had. Ze had haar haar opgestoken. We zaten beneden tv te kijken en te wachten tot ma klaar zou zijn. Ik lag haast op de bank en Chinola zat in kleermakerszit.
"Meiden!! Zit mijn make-up goed?"
"Dat kunnen we niet zien vanaf hier!" Riep Chinola.
"Ja kom dan!!" Riep ze nog harder.
Ze stond op en rende naar boven.Ik bleef wachten en keek naar alle appjes die ik had.
20 nieuwe berichtenIk maakte whatsapp open.
15 berichten: squad
3 berichten: Miranda
2: JerryIk denk dat ik Jerry gewoon ga skotten want dit was echt raar.
Maar ik wil weten wat hij zei.
Hey Chemin sorry van vandaag Regina is een beetje de weg kwijt. Het is sinds onze moeder is overleden. Ik denk dat het niet lang meer zal duren tot ze het spoor bijster is.
Ik wil dit echt niet verpesten. Het spijt me. Maar als je niet wilt vind ik het niet erg.Ik zucht opnieuw. Deze jongen he en zijn zus. I can't deal with this. Dan komt mijn moeder met Chinola naad beneden.
"Kom Chem... we kunnen gaan." Zei Chinola.
"Zo eindelijk."
"Wil je een voet in je mond?" Zei mijn moeder gepikeerd.
"Nee dank u ."
"Okee!"We gingen snel uit huis naar het Italiaanse restaurant ergens in het centrum. Ik had vandaag echt zin in pasta. Bij de voordeur stonden 2 mannen. De een was een best wel stevige maar okk deftige ober en daarnaast stond een deftige man.
Waarschijnlijk is dat de man waar mam het over had.
We liepen op hem af en ja mijn moeder omhelsde hem.
"Meiden dit js Fabiano." Hij stak zijn hand uit om te schudden.
"Kom binnen!" Gebaarde hij met een groor gebaar.
Mam straalde helemaal.
"Meiden..." fluisterde ze.
"Hij heeft een zoon. Misschien iets voor een van jullie?"
"Serieus?" Antwoorde ik sceptisch.Toen ik wilde zitten zag ik een gezicht waar ik veel van schrok.
Ik porde Chinola die me ook wilde porren. "Zie je wat ik zie?"
"Ja Chinola.... duidelijk! Fabiano's zoon is Didero!
JE LEEST
Chemin 3
RandomAlles is anders nu. Of alles wordt anders nu. Verwacht het onverwachtte maar. Niks is meer hetzelfde. En wat is er gebeurd met Ladina?