13. Vakantie II

317 27 6
                                    

Het is een feit. Na de aankondiging zijn mama en Fabiano op en luxe week in Rome. Fantastisch.....
Wij zitten hier want toen mijn moeder mijn spullen zag ging ze door het lint en nu zit Didero ook dichtbij om ons te "checken"
We zijn al door de zaterdag en de zondag heen en tot nu toe heeft hij niet toegeslagen.

Ik ben snel naar de winkel gegaan en pakte mijn boodschappen lijst. Vandaag wil ik pasta met tonijn maken. Chinola is thuis gebleven. Niet erg ofzo. Ik wil morgen hamburgers..

Chinola
Het regent en Chemin is nog steeds niet binnen. Toen hoorde ik achter een paar dingen vallen. Het kwam uit de keuken. "Wie is daar?!?!"
Ik hoorde niets. Helemaal niets.
Toen pakte ik snel een honkbal knuppel onder de bank in het geval dat.
Ik sluipte naar de keuken toe. Het was zo stil ik voelde dat iets niet klopte. "HALLO?! KOM TEVOORSCHIJN!"

"Okee... okee... je hebt me." Kwam ergens vandaan. De person liep naar voren. "Didero!! Ga weg hier vuile..."
Ik haalde uit met mijn knuppel maar hij kon me tegen houden.
"Sorry Chinola maar ik kon het niet laten."
"Hoe bedoel je? Kom niet met geintjes kil."
"Chi.."
"Nee! Ik zei kom niet met geintjes!!" Ik haal nog een keer uit maar hij houd me deze keer nog eens tegen. Dan pakt hij mein een sort houd greepen kust me volop in mijn mond.
Ik bromde omdat ik niet kon gillen. Ik voelde zijn tong in mijn mond gaan. Ik probeerde hem weg te duwen.
"IIEEWWWL DIDERO GATVER.... WAT DOE JE!"
"Chinola.... ik denk.... ik denk dat ik verliefd op je ben."

Er knalde een flits en meteen donder er achteraan.

Chemin
Toen ik bij de kassa kwam en wilde afrekenen zag ik een hevige storm buiten. Ik was zo verbaasd. Ik vraag me af hoehet met Chinola is. Als ik mijn telefoon pak zie ik geen bereik.
Heel vreemd. Toen ik alles had afgerekent zag ik vanuit het raam dat mijn fiets gejat is. Ik zuchtte heel erg hard.
"Dat wordt lopen...." ik kijk om me heen en naaar andere fietsen.
Heh.... heb ik er niet aan gedacht....

Chemin 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu