Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordum. Bugün annemle koleje gidecektik.
Eski okulumda sekiz yıl okumuştum Lise sınavından yüksek alınca bizim eve yakın olan yeni açılan Sayar Koleji’ne yani,
Kerem’in babasının koleji olan Sayar Koleji’ne kayıt için gittik.
Kerem' ler geçen akşam
bizdelerdi yardımcı olacağını söylemişti.
İsmi gibi okul da çok havalıydı. Bu kolejde genelde zengin ve havalı öğrenciler okuyordu. Burslular çok azdı aslında ben burs kazanmasaydım da bu okulda okuyabilirdim burs daha bir göze girmek için bir nevi bahane.
Annemle okul kaydımızı yaptırmak için okulun kapısından girdik.
İlkokul günü paça katlanmış kot bir pantolon renkli salaş tişört altına da ayakkabı olarak
sandaletimi giymiştim.
Saçlarımı da at kuyruğu yapmıştım sade ve şıktım.
Herkes bize bakıyordu yeni olduğumu anlamışlardı. Müdürün odasına geçip kayıt işlerini hallettik,
Sınıf' ım 9\ F idi geç yazıldığım için yer kalmamıştı. Sınıfımın yerini öğrendikten sonra, annemle okul kıyafetlerini almak için çarşıya gitmemiz gerekiyordu, anneme söyleyip kapıya doğru yöneldik.
Bizi gören Kerem yanımıza gelip hoşgeldiniz dedi. Kerem’le ortaokulda aynı okuldaydık sınıfımızda aynıydı.
Hangi sınıftasın diye sorduğumda 9 \F demişti. Şaşırmıştım
- Aaa gerçekten mi bende dedim
- Sınıfı gördün mü deyince
- Evet kapıya kadar geldim ama içeriye girmedim, dedim.
- Merak etme sana yer bulurum, dedi.
Gülümsedim ve görüşürüz deyip okuldan çıktık. Annemle mağazaya girip okul forması aldıktan sonra eve geçtik.
Odama geçtim ve üstümdekilerden kurtulup yemeğe indim babam bugün ne yaptığımı sordu. Annemle okula gidip kayıt yaptırdık ve sonra okul için kıyafeti almaya gittik dedim. Bir de Kerem’le aynı sınıfta olduğumuzu söyledim.
- Yeni okulun hayırlı olsun canım kızım, dedi
Yemekten sonra odama çıkıp aldıklarımı denemeye başladım üzerinde Sayar yazan beyaz bir lakost ve kısa lacivert bir etekti ve bana çok yakışmıştı.
Ama yine de annemin fikrini almak için aşağı indim annem de çok beğendi ve ne kadar yakıştığını söyledi sonra annemi öpüp odama çıktım.
Geç olmuştu pijamalarımı giyip yatağa girdim saati ayarladıktan sonra uykuya daldım. Yarın okulun ilk günüydü ve çok heyecanlıydım.