PS. Hyung... Czy Ty mnie jeszcze kochasz?

265 31 2
                                    

Hyung..
Poprzedniego dnia wydarzyło się coś naprawdę dziwnego. Mam nadzieję, że nie będziesz zły. Nie będziesz? Ah.. Bo wiesz.. Ten Ji Min. To się stało przypadkiem.. On mnie pocałował. Było to zapewne przez przypadek, ale kiedy to zrobił to przypomniałeś mi się Ty i... tęsknię za Twoimi ustami.. Kiedy mnie dotknął to moja skórą jakby zaczęła płonąć. Pamiętam kiedy to Ty mnie dotykałeś, a ja się paliłem przez dotyk mojego kochania. Ciebie. Znam go kilka dwa-trzy dni, a już dziwnie się przy nim czuję. Jakbyś... Jakbyś to był Ty. Aish... Co ja mówię. On nigdy nie będzie Tobą. Po prostu niekiedy jak patrzę na twarz tego chłopaka, to widzę tam Ciebie. Zaczynam się bać. To nie jest normalne. Ah.. Nie ważne. To dlatego, że chcę Cię znowu ujrzeć. Dlaczego do mnie nie przyjedziesz? To naprawdę nie jest daleko. Chociaż... Moi rodzice mają bliżej do tego miejsca. Nawet mój brat mnie odwiedził. On żyje. Specjalnie przyjechał ze Stanów Zjednoczonych, aby sprawdzić jak się czuję, a oni dupy nie ruszą, aby powiedzieć mi przynajmniej głupie "Cześć. Jak się czujesz?" Tylko to.. Tylko o to proszę. Trudno. Niedługo zapomnę jak wyglądają. A to nie będzie dobrze, bo przecież to niemożliwe, aby dziecko zapomniało jak wyglądają jego rodzice. Agh.. Jestem zmieszany, zdenerwowany i smutny. Czuję wielką pustkę i mimo tego, że dookoła mam przyjaciół, to i tak mi czegoś brakuje.. A może raczej kogoś. Aish... Dlaczego ja jestem taki głupi? Dlaczego ja do Ciebie piszę skoro nawet nie odzywasz się!?
...
Przepraszam... Nie chciałem tego powiedzieć. Kocham Cię, Kim Tae Hyung i tylko Ciebie.

Trzymaj się.

Twój Jeon Jeong Guk

PS. Hyung... Czy Ty mnie jeszcze kochasz?

Stay With Me ||JiKookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz