00

1.7K 135 0
                                    


Všetko sa udialo tak rýchlo ,že Louis si ani nestihol uvedomiť a už sedel na stoličke v nemocnici. Čakal na to ,kedy príde doktor so správou či Harryho operácia dopadla dobre a či zle. Louis bol jediný ktorý tam prvú polhodinu čakania sedel no po polhodine do nemocnice vošla žena s roztečenou špirálou na tvári, dievča, ktoré bolo od Louisa  rozhodne staršie s pobúreným výrazom na tvári a muž v obleku. Louis tušil, že toto je zrejme Harryho rodina a tak vstal. No to nemal robiť. Dievča sa po ňom rozbehlo a zhodilo ho na zem. 
"Ty kretén!" skríkla a kopla ho do brucha. Louis pocítil tú ostrú bolesť a zrazu si uvedomil ,že toto cítil Harry, keď ho kopal on. No mýlil sa. Harry už po pár mesiacoch začal byť odolný. 

"Zabil si mi brata!" kričala a kopla ho ešte raz. 

"Gemma nie!" skríkla tá pani a muž v obleku ju chytil tak aby už do Louisa nemohla kopnúť. 
"Pustite ma počujete? Ten kretén mi zabil brata počujete?! NIE STE TU NA TO ABY STE HO ZATKLI?!" kričala Gemma tak ,že na seba upútala pozornosť celej nemocnice. Louis sa zvíjal v bolesti no vnímal slová ,ktoré Gemma povedala. Je to policajt a prišiel ho zatknúť. 
"Ja ..ja som ho nezabil." povedal Louis slabo čo Gemmu tak rozčúlilo ,že sa policajtovi vytrhla a kopla Louisa tak silno až sa prevalil na druhú stranu. 

"Slečna Styles!" skríkol ten policajt. "Ak sa neukľudníte budem Vás musieť zavrieť do cely predbežného zadržania. Obi dvaja tam však chceme vidieť niekoho iného,no nie?" ten policajt nebol veľmi starý. Mohol mať toľko čo Gemma možno pár rokov viac. Gemma sa mu pozrela do očí a zrazu sa jej telo uvoľnilo. 
"Fajn." povedala a zazrela na Louisa. 
"Nemysli si však,že ti to prejde!" povedala "Skončíš v base a ostaneš tam až kým budeš čierny!" povedala a sadla si na sedačku. Ten policajt pomohol Louisovi vstať a posadiť sa na sedačku ďalej od Gemmy. 
"Budem Vás musieť vypočuť, pán Tomlinson." povedal policajt. 
"Čokoľvek." povedal Louis slabo. "Najprv však chcem vedieť, ako je na tom Harry." na to sa v Gemme opäť zapol hnev a vyskočila na nohy. 
"Chceš vedieť či sa ti to podarilo čo ty kretén! Chceš vedieť či si ho zabil!" už už sa išla vrhnúť na Louisa no policajt ju chytil a pozrel sa jej do očí. 
"Slečna Styles ešte raz a zavolám kolegu ktorý Vás do tej cely zavrie." Gemma zavrčala. Vytrhla sa mu a sadla si pri svoju matku ,ktorá stále plakala. 
"A vy pán Tomlinson, ja Vám odporúčam zohnať si dobrého právnika pretože ak sa preukáže, že Harry sa zabil kvôli Vám , na pár rokov vám to bude stačiť." Louis sklonil hlavu...ale ja som to nebol... pomyslel si no potom si spomenul ako mu Harry hovoril,že sa reže kvôli nemu. Ktovie čo mu povedali chalani v ich triede. 
"Pane, odpoviem Vám na všetko. Chcem však aby pri tom bola jeho sestra." Gemma sa zatvárila prekvapene a vôbec. nechápala tomu. o čo tomu spratkovi ide? pomyslela si hneď ako započula ,že Louis chce aby tam bola. 
"Súhlasite s tým ,slečna?" spýtal sa jej policajt a ona prikývla. Chcela vedieť čo ten panchart povie. Zrazu sa pri nich ako keby zázrakom zjavil doktor. 
"Matka Harryho Edwarda Stylesa?" pozrela sa na Harryho matku. Louis sa postavil . nemienil to urobiť no povedanie celého mena Harryho v ňom vyvolalo pocity,ktoré nepoznal. Aj Harryho matka sa postavila. 
"Áno." povedala slabo. 
"Operácia sa vydarila. Čiastočne. Pán Styles mal otvorenú zlomeninu ľavej nohy,ktorú sme bezpečne zafikxovali. Tak isto má zlomené štyri rebrá na ľavej strane. No mám pre Vás aj jednu zlú správu." povedal doktor a pozrel sa na policajta veľavravným pohľadom. 
"Mali by ste si sadnúť pani." povedal doktor Harryho mame a tá ho poslúchla. 
"Harry ostal po operácií v kóme." 

[a/n] 
BA-DUM-TSS Aj knou aj knou asi ste čakali ,že celá kniha bude o harrym a louisovi a ich vzťahu no pravda je taká,že nebude...teda bude ale nie v tom zmysle ako je každá kniha. Každopádne votes a komentáre potešia

iLifeWhere stories live. Discover now