01

1.3K 130 4
                                    


Louis tomu nemohol uveriť. Harry je v kóme a pravdepodobne jeho vinou...doteraz si myslel,že to nie je jeho vina ale teraz ,teraz ho pochytil pocit ako by za to všetko mohol on. Harryho mama sa rozplakala a Gemma mlčala. Všetci mlčali a jediné čo bolo počuť bol plač Harryho mami a tiché rozprávanie sa ľudí v čakárni. Louis prudko stiskol očné viečka k sebe a sadol si na stoličku. Prečo sa to všetko deje Harrymu? Prečo musí trpieť chlapec ako je on? 
"Ak chcete ísť za ním, môžete." povedal doktor no Louis sa nepostavil, vedel,že Harryho rodina ho tam nepustí. Harryho mama a Gemma vstali a kráčali za doktorom. 
"Ty nejdeš?" spýtala sa Gemma mierne vykoľajene. No Louisa prekvapilo,že tá otázka bola pre neho. Mlčal no prikývol a vstal. Za chvíľu otvárali dvere a Louis uvidel Harryho ležať na nemocničnej posteli popripájaného na rôzne prístroje. Jeden prístroj pípal a ukazoval ako Harrymu bije srdce. Tento pohľad ho zlomil. Po jeho líci začala stekať slza a tak si ju rýchlo utrel aby ju nikto nevidel. Nerád ukazoval ,že aj on má slabosť a tá jeho slabosť bola Harry. Harryho matka začala plakať ešte viac no teraz ju sprevádzala aj Gemma. Louis rýchlo prišiel k Harryho stolíku,vzal pohár a utekal k umývadlu kde nabral pohár vody, a podal ho Harryho matke. Tá sa na neho vďačne pozrela a napila sa. 
"Choď za ním." povedala Gemma s plačom a posadila matku na stoličku. Gemma však nemyslela aby išiel Louis za Harrym ale za policajtom. Louis prikývol no aj tak išiel najprv za Harrym. Gemma ho sledovala bola pripravená brániť svojho brata. Louis sa nahol a dal Harrymu pusu na čelo. 
"Mrzí ma to,Harry." zašepkal Louis a kvapka Louisovej slzy dopadla na Harryho líce. 
"Počkám ťa pred dverami." povedal Louis Gemme a vyšiel z izby. Nemohol uveriť tomu,že sa to stalo. Že Harry umiera...NIE! Harry neumiera! Len už to nezvládol. Bol silný príliš dlho. Policajt tam stál a sledoval ako si Louis sadá na stoličku. 
"Začal by som sa ťa tie otázky pýtať už tu, no keďže chceš aby tam bola aj slečna Styles, budem si musieť počkať." povedal policajt a prešiel k nemu. Podal mu ruku a povedal. 
"Vyšetrovateľ Patrick Klarx, budem vyšetrovať to čo sa stalo Harrymu." Louis ju prijal a povedal 
"Louis Tomlinson, Harryho spolužiak." v tom vyšla Gemma. Utierala si slzy a nastavila tvrdý výraz tváre. 
"Toto ti neprejde!" ukázala prstom na Louisa,ktorý sa už opäť cítil bezmocne. Nechcel skončiť vo väzení. Chcel byť s Harrym a všetko mu vysvetliť ,nech už mu chalani povedali čokoľvek. A tak za necelú pol hodinu sedel Louis za veľkým stolom ako to býva v tých kriminálnych seriáloch. Pred ním sedel Klarx. 
"Kde je Gemma?" spýtal sa Louis. Tak veľmi chcel aby to Gemma počula. Chcel aby vedela ,že ho všetko mrzí.
"Za tým sklom. Počujete a vidí ,len ty ju nevidíš a nepočuješ." ukázal za seba na obrovské sklo. Louis prikývol a tak vyšetrovateľ Klarx začal s otázkami. 
"Tvoji spolužiaci nám ponúkli obrázky vašej a Harryho konverzácie. No chceli by sme si to overiť na vašom telefóne." povedal. Louis čakal ,že príde na jeho a Harryho chat konverzáciu no nevedel ,že to bude hneď prvá vec čo od neho bude Klarx žiadal. No chcel spolupracovať a tak vybral telefón a podal ho Klarxovi. 
"Heslo je 42779" 
"Prečo práve tieto čísla,Louis?" spýtal sa Klarx. Potreboval každý detail. 
"4 je na klávesnici H, 2 je A, sedmičky sú R a devina je Y. Harry." povedal skleslo. Bola to pravda mal Harryho úplne všade no tak,aby to nikto nevedel. Tieto čísla si písal úplne všade. A keď hovorím všade, tak tým myslím všade. Dokonca si ich písal aj na ruku ako zamilovaná tínedžerka. 
"Aký je váš vzťah s Harrym?" spýtal sa Klarx. 
"Žiadny...bohužiaľ. Tou konverzáciou som si ho chcel získať. No zistil som,že to čo som mu robil v škole, mu ubližovalo." povedal a stiskol viečka k sebe aby nezačal plakať. 
"Vaši spolužiaci nám ale povedali niečo iné,Louis. Povedali nám, že ste si chceli s Harryho vystreliť. Namotať toho chlapca a potom mu urobiť to čo ste dnes urobili." 
"NIE! Teda...plánovali sme to no ja som hneď ako mi Harry povedal čo mu to spôsobuje ukončil túto dohodu. Písali sme si dlho a často pane. Ja..ja som sa vďaka Harrymu našiel. . Neviem ako sa dostali k tým fotkám. Ja som im mobil nedal." a potom mu to doplo. "Zayn! Zayn Malik je hacker. určite sa mi dostal do mobilu." zrazu ho pohltil hnev na Zayna. Súhlasili že to neurobia. Že Harrymu prestanú ubližovať no oni to plánovali Ďalej. 

"S ním sa ešte porozprávame. Takže hovoríš,že ste od dohody odstúpili hneď ako ste sa dozvedeli že sa Harry sebapoškodzuje?" 
"áno." povedal Louis prosto. 
"Dobre. To by vám mohlo pomôcť." povedal si Klarx "hovoríš,že si mu ubližoval. Teraz mu už neubližuješ?" 
"Už sú to dva mesiace,čo som mu nič neurobil." povedal Louis pravdu. 
"Tak prečo sa Harry rezal?" nechápal Klarx
"On..on ma miloval." povedal Louis no teraz už plakal. Plakal a plakal. On ho miloval a on mu ubližoval. On ho miloval a teraz vďaka nemu leží v nemocnici.
"Louis ak chcete môžeme si dať prestávku." povedal Klarx chápavo. 

"Nie. Chcem ,chcem aby Gemma vedela ,že ma to mrzí." povedal Louis a utrel si slzy. 
"Dobre.Tak teda,Louis ako dlho si s Harrym píšete?" 
"Koľkého je dnes?" 

"Dvadsiatehodeviaty." 
"Dnes sú to dva mesiace a týždeň." vedel presne kedy si spolu začali písať. Pamätal si prvú správu ,pamätal si čas ,pamätal si čo vtedy robil. Pamätal si všetko čo sa týkalo Harryho. 
"Kto všetko vedel o tom čo plánujete? TEda čo ste plánovali?" opravil sa Klarx. 
"Ja ,Zayn, Liam a Niall." odpovedal mu Louis. 

"Louis prečo ,prečo sa tak trápite? Sú to výčitky svedomia?" 

"Aj pane. No viac je to láska. Pretože Harryho milujem."

[a/n] 

TA TA TAAAAAAAAAAAAAAAA :D Omg decká LEo získal oscara. Celkovo to neprežívam ako ostatný ale LEo si to zaslúžil. A ako sa z toho všetci tešia to je úplne pekné . Jedna z tých pekných chvíľok keď som rada, že som človek a žijem v tejto dobe.

iLifeWhere stories live. Discover now