08

707 75 13
                                    

 
Na druhý deň, do Harryho izby prišli ďalšie dve kytice ružových tulipánov a ako inak aj jeden list. Gemma rozmýšľala, že mu tie listy otvorí ale nakoniec sa rozhodla, že nie. Tie listy sú Harryho a nech v nich je čokoľvek , ona nemá právo ich čítať bez jeho povolenia. 

Dnes bola pri Harrym ona, dalo jej to veľa práce, aby prehovorila matku nech ide domov. Avšak bola rada, že tu mohla sedieť a rozprávať sa s ním. 

"Tak veľmi ma to mrzí," vzdychla si a chytila Harryho za ruku. "Keby som sa ti viac venovala. Keby som si ťa viac všímala. Možno by som videla ako sa trápiš. Bože bola som tak sebecká ,keď som v noci utekala z domu, aby som sa zabavila keď ty si bol doma sám a vonku bola búrka, ktorých sa bojíš. Tak veľmi ma to mrzí. Harry chcem, aby si vedel, že mne ani mame nevadí , že ľúbiš toho Tomlinsona. Len sa zobuď prosím. Nedokážem tu bez teba byť." 

Jej hlava spadla na posteľ vedľa jeho ruky . Po celej miestnosti sa ozývali len jej vzlyky. 


Na druhej strane sedel Louis opäť vo vyšetrovacej cele. Myslel si, že sa to týka Harryho no bol na veľkom omyle. Vyšetrovateľ mu totiž ukázal kamerový záznam na ktorom on a jeho priatelia prehľadávajú dom a ničia dôkazy o ich obchodu s drogami.

"Myslím, že mi máte čo vysvetľovať," povedal mu jeho advokát, sediaci vedľa neho. 

[a/n] 

okej ,konečne som sa do toho zase dostala a dúfam,že časti budem pridávať častejšie.

iLifeWhere stories live. Discover now