Vonku fúkal silný vietor a tak sa Louis s Thomasom rozhodli že dnešnú prestávku strávia u Thomasa na cele. Louis už dávno nevyzeral ako pred tým. Jeho telo bol samí sval svoje zvyčajne krátke vlasy mal teraz dlhšie a rozcuchané po celej hlave. Tetovania pokryvali jeho ruky, hruď a krk a bol rozhodnutý, že keď raz vyjde von do pery si dá piercing. Vnútri sa necítil byť zlý no vedel, že jeho vzhľad tu vo väznici ale aj v živote tam vonku mu zabezpečí rešpekt a ten chcel.
"Som rád, že sme ostali tu," prehovoril Thomas, sadol si na svoju ak sa to dá povedať postel a Louisove nohy prehodil cez seba. Louis ma hlavu položenú na jeho vankúši, ruku mal pod ňou a sledoval hnijúci strop.
"Hej aj ja, z pohľadu na tých zmrdov mi je na zvracanie," povedal.
"Tu môžeme robiť oveľa zaujímavejšie veci a nikto nás nebude rušiť," uškrnul sa Thomas.
Louis zdvihol hlavu a lakťami sa podoprel, "Ako to myslíš?"
Thomas sa s úškrnom na perách vrhol na Louisove pery, chytil ho pod zadkom a položil si ho na svoje nohy. Louis nechápal čo sa deje no bolo mu to jedno, aj on mal svoje potreby a rok a pol bez sexu robí divy.
Bolo to rýchle, intenzívne avšak bez citov. Lpuis aj po tak dlhej dobe neustále premýšľal nad Harrym a modlil sa, aby sa čoskoro zobudil. Presne nad tým premýšľal aj teraz cestou do svojej cely.
Premýšľal, či Harry vôbec žije. Niall sa mu neozval uz dva mesiace a tak nemal o Harrym žiadne informácie. Bol z toho na nervy. Dúfal, že Harry žil a že sa mu zdravotný stav zlepšuje. Tak trochu dúfal, že Niall sa mu neozýva pretože sa Harry zobudil a nestíhal mu o tom dať vedieť.
Louis bol presvedčený, že ak sa dostane von a Harry bude hore odsťahuje sa a dá mu priestor žiť jeho vlastný život. Nechcel ho trápiť jediné čo chcel pred tým než sa od sťahuje je vedomie, že je Harry v poriadku.
Ľahol si do svojej cely na posteľ a opäť bezducho sledoval strop cely.
"Zas si mimo, Tomlinson," vysmial ho jeho spoluväzeň.
"Drž hubu Sanchéz, inak ti ju zavriem ja," zavrčal Louis. Bitkám sa tu bohužiaľ vyhýbať nedalo.
"Dobre dobre, nemusíme to hneď hrotiť, len som ťa podpichol," bránil sa nakoľko od Louisa nie raz dostal na hubu.
"Podpichovanie si strč niekam, máš šťastie, že dnes sa mi už nič nechce."
V tom do cely vošiel jeden z bacharov a obuškom buchol po mrežiach.
"Tomlinson vstávaj, máš návštevu!"
Louis sa v mihu postavil a nasledoval bachara. Očakával Nialla no keď sa otvorili dvere a za sklom uvidel svojho tmavého kamaráta úsmev z jeho tváre zmizol.
"Čo tu chceš Malik?" zavrčal.
"Vyzeráš inak," skonštatoval Zayn. Jeho tvár bola bledšia ako inokedy, po očami mal veľké vačky z nevyspatosti a stále sa všade obzeral.
"Basa ťa zmení, teraz mi vyklop čo tu kurva chceš?!"
“Prišiel som sa porozprávať. "
" My dvaja sa nemáme o čom rozprávať. "
" Louis mne a Liamovi niečo hrozí ja,ja neviem čo ale je to zlé. Už dávnejšie sme mali podozrenie, že nás niekto sleduje no teraz je to horšie. Je v tom zrejme zapletený Niall a tá bláznivá sestra toho buzeranta…"
"už nikdy Harryho nenazveš buzerantom pretože sklo nesklo rozbijem ti ten tvoj odporný ksicht. Je mi jedno v akých sračkách si ty a Payne. Čo odo mňa očakávaš? Že nech to je čokoľvek na seba vezmem?!"
Zayn mlčal, čo Louisa v jeho podozrení iba u svedčilo. Začal sa histericky smiať.
"To si zo mňa robíš piču!"
"Louis prosím ja a Liam sme moc mladý na toto a…"
"A ja som kurva nebol?!" skočil mu do reči. "Ešte raz sem za mnou príď a uvidíš čoho som schopný. Dostali ste ma do týchto sračiek vy! Vy ste predávali tie drogy, to vy ste ma donútili urobiť Harrymu čo sa stalo a iba kvôli vám tu musím sedieť!"
"Louis je nám to ľúto, nikdy sme nevedeli, že to takto dopadne."
"Svoju ľútosť si strč do riti. Tá mi Harryho nevráti. Skončili sme." Louis sa postavil a odišiel preč.