13- side story

329 29 0
                                    

Gemma kráčala po ulici smerom k policajnej stanici. Bolo niečo po štvrtej hodine poobede a o pol piatej sa na spomínanej stanici mala stretnúť s detektívom.

Bolo za päť minút pól keď zaklopala na dvere detektíva Maxa Hoffmana.

"Ďalej," ozvalo sa z druhej strany dverí.

Gemma stlačila kľučku a otvorila dvere. Naskytol sa jej pohľad na veľmi sympaticky vyzerajúceho policajta. Detektív Max bol mexičan jeho pleť bola teda veľmi snedá a oči jasno zelené. Gemma sa veľmi veľa krát zamyslela, že jeho meno jej príde viac nemecké ako mexické a keď sa ho na to spytala, zistila, že jej matka bola nemka, ktorá sa na dovolenke v Mexicu zamilovala do jeho otca a tak sa spoločne odsťahovali do New Yorku a on potom sám sem do Holmes Chapel hľadajúc pokoj, ktorý vo veľkomeste nemal.

"Slečna Styles," milo sa usmial a podal si s ňou ruku. "Nech sa páči, posaďte sa."

"Dobrý deň, detektív," usmiala sa späť a sadla si na ponúkané miesto.

"Čo pre vás môžem spraviť?"

"Prišla som sa vám poďakovať za spravodlivosť pre môjho brata," povedala.

"Och," usmial sa. "To je veľmi milé ale viete je to moja povinnosť a snažím sa ju plniť správne."

"Môžem povedať, že vám to ide veľmi dobre."

"Ďakujem."

"Viete detektív , mňa aj moju matku nevie opustiť istý pocit..."

"Že na vine je niekto iný?" Skočil jej do reči.

"Správne," povedala prekvapivo.

"Viete ten istý pocit mám aj ja. Mám aj istých podozrivých no bohužiaľ pán Tomlinson dobre vedel čo robí a tak nemám žiadne dôkazy."

"Vedel čo robí? Ako to myslíte?"

"Tí podozriví sú jeho spolužiaci , viac menej priatelia. Myslím si, že vo všetkom majú prsty oni a Tomlinson o ich veciach vedel. Možno sa mu vyhrážali a preto šiel sedieť a možno je len niekde v hĺbke duše len veľmi dobrý priateľ."

"Detektív! Ak je pravda čo hovoríte, musíme tam dostať ich a Louisa dostať von! Šlo by to?"

"Samozrejme že šlo keby jeho priatelia boli dospelí čo nie sú. A ako vravím nemám žiadne dôkazy, takže je to...."

"Tak tie dôkazy zoženieme!"

"Slečna Styles očarujete má svojim zapálením pre spravodlivosť no bohužiaľ nemáme s tým čo urobiť. Aj keby sme dôkazy mali prípad je uzatvorený."

"Detektív Max počúvajte má pozorne. Vždy riešenie existuje. Keby máme dostatok dôkazov prípad sa môže otvoriť na novo. Takže dovtedy kým tie decká nedosiahnu dospelosť zozbierame dôkazy. A potom dostanú ako narodeninový darček basu."

"Slečna Styles," povedal. "Ako detektív by som vám vyšetrovanie na vlastnú päsť mal zakázať nakoľko sa sama môžete dostať do problémov."

Povedal vážne a potom sa usmial: "No ako morálne výchovaný človek vám poviem iba to že máte moju plnú podporu a pomoc. A pomoc detektíva sa občas môže zísť."

A/n

Nejak sa nám to tu začína zamotávať čo na to hovoríte?

iLifeOnde histórias criam vida. Descubra agora