19

305 23 1
                                    

A/n
Nakoľko mám s týmto príbehom ešte veľa plánov nemôžem dovoliť aby mal príbeh 50 časti len o Tom jednom takže urobíme taký menší sek v príbehu a posunieme sa o nejakú dobu dopredu

*O rok neskôr*

Gemma a vyšetrovateľ Max spolu chodili už desať mesiacov ich vzťah bol perfektný no aj tak sa stále motali okolo jedného príbehu z ktorého sa nevedeli dostať von. Harry bol ešte stále v kóme a dnes jeho matka debatovala s doktormi o jeho odpojení. Nechcela Harryho trápiť , šanca, že sa preberie bola minimalna.

"Nechcem si zavraždiť syna," plakala.

"Pani Stylesova, je to len o uhle pohľadu. Dá sa to brať aj ako vykúpenie. Viete, že šance sú minimálne."

"Ja viem, len je to všetko tak moc neskutočné," plakala. "Ale dobre. Urobíme to , idem zavolať svojej dcére určite pri Tom budem potrebovať oporu."

"Samozrejme, nech sa páči...."

"Pán doktor!" Vletela dovnútra sestrička.

"Čo sa deje?"

"Pán Styles! On...on sa prebral a pýta sa na svoju matku!"

"Panebože!" Skríkla Anne a s plačom utekala do Harryho izby.

Harry mal konečne otvorené oči. Rozhodne bol dezorientovaný a nevedel čo sa deje.

"Harry," rozplakala sa Anne väčšmi padla na kolená a plakala pri jeho posteli.

"Mami," povedal Harry. Bolo tak nádherné počuť jeho hlas po vyše roku. Anne tomu nemohla uveriť a keď ho počula plakala ešte viac.

"Mami čo sa deje? Prečo som tu?" Pýtal sa.

"Harry Zlatko zrazilo ťa auto ty ...ty si bol v kóme vyše roka ja aj Gemma sme sa o teba tak veľmi báli. Nehovoriac o Tom Louisovi ten sa stále veľmi bál. Vždy mi volal keď mohol veľmi ho trápi čo ti ...."

"Mami kto je Louis?"

"Och Zlatko, ty si ho nepamätáš?"

"Nie mami, ja..ja vôbec neviem kto je ja vlastne neviem nič. Mám pocit ako keby sa zrazu niečo udialo ale jediné na čo si pamätám si ty, ty a Gemma. Ja si neviem na nikoho spomenúť."

iLifeWhere stories live. Discover now