Louis a chalani sa rozhodli ,že toho chlapa musia dostať. Keď kráčali tmavou nocou , osvetlovali ich len pouličné lampy. Všetci boli nervózny, vedeli ,že môžu umrieť pre svoju blbosť. Louis s týmto nemal nič spoločné, nikdy im nemal dávať povolenie a tak nemusel stáť v tejto situácií. Zastavili pred obrovskou vilou . Ich srdce bilo ako divé.
"Ak nás zabijú, zabijem vás," zavrčal Louis a akcia mohla začať.
Sami nechápali ako sa im podarilo dostať do domu bez toho aby ich niekto zahliadol. No teraz stáli v predsieni a rozdelili sa. Každý mal pri sebe vysielačku vďaka ktorej sa mali dorozumievať ak niečo nájdu. Nebudú po sebe kričať cez celý dom. Nevedeli koľko mohlo prejsť času, chudákovi Niallovi sa podarilo otvoriť izbu kde niekto spal. Bohu vďaka ich to nezobudilo.
"Chalani, našiel som to," ozval sa Zayn do vysielačky ,keď narazil na zoznam ktorý našiel pod knihami v poličke.
Navigoval ich kde majú prísť a keď boli všetci spolu v jednej miestnosti, Louis strčil zoznam do vrecka. Chalani sa už snažili odísť no on ich zastavil.
"Myslíte si ,že sú taký hlúpi ,že to nechajú len v papierovej verzií? Nájdite počítač!" rozhodol. A tak začali všetci hľadať počítač.
[a/n]
fakt ma mrzí to pridávanie častí , len už ma to nebaví písať a plus teraz ma nebaví už nič .