Louis bol vo väzení už takmer tri týždne .... Od zoznámenia sa s Hadmi , tak prezývajú skupinu ľudí, ktorí medzi seba prijali Louisa, ubehol týždeň. Moc často sa s nimi nestretával, väčšinu času trávil s Thomasom, ktorý sa stal niečo ako jeho kamarátom.
Louis sa začal venovať cvičeniu, vždy to chcel ale nikdy si na to nevedel nájsť čas no a teraz má na to sedem rokov voľného času. Thomas mu s tým pomáhal keďže aj on začal cvičiť práve v tejto väznici.
"Dáš si cigu?" Spýtal sa ho.
"Nemalo by to byť tak, že keď cvičíš tak nefajčíš?" Zasmial sa Louis no aj tak si vytiahol jednu cigaretu z krabičky.
"Tu je všetko inak ako vonku môj roztomilý kamarát, na to si musíš hold zvyknúť," naklonil sa k nemu a zapálil mu cigaretu.
"Smiem sa ťa niečo spýtať, Thomas?"
"Samozrejme, času máme dosť," zasmial sa.
"Čo povedala tvoja mama keď ťa zatvorili?"
"Každý mesiac má chodí navštíviť a čaká na mňa, moja sestra teraz chodí na strednú a veľmi sa jej darí počuj chodí tuším na vašu školu nepoznáš ju? Volá sa Meredith Scoutová"
Louis zalovil v pamäti no na dievča s takým menom si nespomínal.
"Nie, bohužiaľ"
"Ach, to nevadí. Snáď sa jej dobre darí," usmial sa.
Louis potom začal opäť cvičiť a tešil sa na výsledok. No aj tak stále premýšľal nad Harrym. Nevedel či už sa náhodou neprebral nebol si totiž istý tým či mu to Gemma dá vedieť. Dúfal a spoliehal sa na to, že minimálne Niall mu to dá vedieť.
S Niallom mal dobrý vzťah. On jediný si ho vždy zastal. Bolo smutné, že on Louis Tomlinson sa nechal vydierať a ovládať chalanmi od neho o vyše roka mladšími no Niall ho nikdy nevydieral. Viac menej sa pri nich iba viezol a preto sa na neho až tak nehneval. No Zayna a Liama už nikdy viac v živote nechcel vidieť.