Medya: Melih - Rüya & Ayaz - Gökben
Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday
Tövbeler olsun. O ne biçim rüyaydı öyle. Melihi rüyamda görmek nereden çıktı? Tamam çok güzeldi kabul. Ama yanlıştı çok yanlış. Uyandığım gibi kendimi banyoya attım. Yüzümün kıpkırmızı olmuş olduğunu görünce yüzümü yıkayıp rahatlamaya çalıştım. Ben nasıl bakacam bugün onun yüzüne. Banyodan çıkıp formamı giydim. Aşağa inip Ayazın gelmesini beklemeye başladım.
"Hayır sen erkeksin nasıl benden uzun hazırlanırsın. Burada senin beni beklemen lazım benim seni değil." diye söylenmeye başladım. Ayaz sonunda banyodan çıkıp bana doğru gelmeye başladı. Oha oğlum bu bu kadar yakışıklı mıydı? Hadi yine iyisin Gökben.
"Geldim be ne bağırıyorsun?" deyip üzerine deri ceketini geçirdi.
"Gökben için süslendin değil mi?" dedim sırıtarak. O da gözlerini kaçırmaya başladı.
"Ne alakası var Rüya!" diye tısladı. Kahkahayı bastım. Kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.
"Allah aşkına şu kolumdan çekip durmayın ya!" dedim sitemkar sesimle. Kolumu bıraktı yürümeye devam etti. Yolda giderken şakalaşıp gülüşüyorduk. Yanımızda duran siyah mercedes kafamı çevirdim. Bunun burada ne işi var! Camı açıp kafasını çıkardı.
"Hadi atlayın." deyip gülümsedi. Oha Melih Sarsılmaz gülümsedi. Ayaza baktığımda arabayı yiyecek gibi bakıyordu. Koşup ön kapıyı açtığında Melih ona bir şey demiş olmalı ki kapıyı kapatıp arkaya bindi. Bende arkaya binmeye yeltendim. Melih kapısını açıp dışarı çıktı.
"Sen yanımda oturacaksın güzelim." yüzüne baktım. İtiraz istemeyen sert yüz ifadesini görünce arka kapıyı kapatıp ön koltuğa geçip oturdum. O da yanımda ki yerini aldı. Ayaza baktığımda arabanın koltuklarını falan inceliyordu. Görgüsüz! Bakışlarımı Ayazdan çekip Melihe döndürdüm. Döndürmez olaydım. Nerden bilebilirdim bana baktığını. Gözlerine bakarken akşam gördüğüm rüya aklıma gelince gözlerimi kaçırdım. Kesin kıpkırmızı oldum.
"Ne oldu güzelim kıpkırmızı oldun. Biliyorum bakışlarım çok etkilidir." dedi bende gözlerimi devirip camdan dışarıyı seyretmeye başladım.
"O etek yakında yok olacak gibi." deyince önce eteğime sonra ona baktım.
"Daha kaç kere demem gerekiyor. Sanane!"
"Bana bak güzelim sen böyle giyince herkes bacaklarına bakıyor. Delirtme beni!" dedi Ayaz iki koltuğun arasından çıkıp eteğime sonra bana baktı.
"Haklı bu etek ne kızım katil mi edeceksin beni?" dediğinde Melih "Bizi!" diye düzeltti. Ayaz gözlerini Melihe çevirdi.
"Sen ne alaka?" dedi bir bana bir Melihe bakarak.
"Çok alaka birader."
Ayaz bana bakıp "Bu senin sevgilin mi?" diye sordu gözlerimi büyütüp.
"Hayır tabiki." diye cırladım.
"Tamam kızım ne bağırıyorsun siktin kulağımı!" deyip geri yaslandı. Melih bana döndü.
"Bana artık etki etmiyor." deyip sırıttı. Allahım niye bitmedi bu yol hala. Diye söylendikten sonra okula vardık sonunda. Arabadan inip Ayaz ile Melihi arkamda bıraktım.
Okulun bahçesinde yürürken Gökben bana doğru koşup sarıldı. Bende ona sarılıp gülüştükten sonra. Kol kola girip yürümeye başladık. Göz ucuyla arkama baktığımda Melihin Ayazla sohbeti koyulaştırmış olduğunu gördüm. Onu o meşhur arkadaş grubuna götürdü Ayaz da halinden memnun görünüyordu. Pis satıcı! Gökben de benim gibi onlara bakarken Ayazın gruptakilerle selamlaşıp esmer kızın yanına oturduğunu görünce Gökbenin yüz ifadesi değişti. Ah canım bu kadar belli edilmez ama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERİFİM
Teen FictionDers başlamıştı. Kapıyı tıklayıp sınıfa girdiğimde bütün gözler bana döndü. Ah nefret ediyorum. "Ben yeni kayıt oldum da." Hoca konuşmamı kesip "Boş olan bir yere geç ve kendini tanıt." dedi bende sınıfa döndüğümde o gözlerle karşılaştım. Sınıfta y...