Yeni Bir Aşk Mı Doğuyor?

201 13 0
                                    

Medya: Gökben Türk

"Melih şuan da meşgul tatlım."

Bunu duymamla elimdeki telefon yere düştü. Kalbim neden ağrıyor? Bir dakika ben neden ağlıyorum? Neden ben yere çöktüm? Neden durduramıyorum ağlamamı? Bilmiyorum tek bildiğim şuan Melihin eğlenirken benim burada ağlamamdı sanırım. Melih beni o halde bırakıp kızların yanına mı gitmiş yani. E tabi sen kimsin be Rüya ? O Melih Sarsılmaz her kız onun için zevkten ibaret. İki kıskandı seni diye içten içe seni sevdiğini düşündün. Salaksın kızım sen salaksın. O kimseyi sevemez o sadece kızları kendi ihtiyacı için kullanır. Bunu anlaman lazımdı. O gün okulun arkasında kızı sömürürken.

İçeri Ayaz girdi beni yerde ağlarken görünce hemen yanıma gelip güçlü kollarıyla beni sardı.

"Ne oldu cadım? Neden ağlıyorsun?" dediğinde ağlamam arttı. Kafamı boynuna gömüp ağlamaya devam ettim o da başımı okşuyordu. Rahatlatıyordu.

"Kalbim acıyor kuzen." deyip hıçkırarak ağlamaya devam ettim. Ayaz beni kaldırıp yatağa oturttu. Ellerini yanaklarıma koyup baş parmağı ile göz yaşlarımı sildi.

"Neden kim acıttı. Söyle gidip ciğerini sökeyim!" dedi gözlerime bakarak. Bir şey diyemedim.

"Biraz uyumak istiyorum." dedim o da başıyla onaylayıp yorganı kaldırdı. Yatağa girdim Ayazda üstümü örttü başımdan öpüp odadan çıktı. Yorganın içine gömülüp ağlamaya devam ettim.

--- Melih'den ---

Sabah tuvalette Rüya ile yaptığımız konuşmadan sonra hışımla kalkıp bizim mekana geldim. Akşama kadar içiyordum. Kolay kolay sarhoş olmazdım. Akşam olduğunda kafam hafif güzelleşmişti. Aklımdan çıkmıyordu. Gözümün önünde hep o vardı. Hangi kıza baksam onu görüyordum. Beni Melih Sarsılmazı nasıl bu hale soktu bu kız hiç bilmiyorum.

İçkimi fondip yaptım.Yanıma sarı saçlı kırmızı dolgun dudakları olan bir kız yanaştı. Belki bu kızla beraber olursam Rüyayı unutabilirim diye düşündüm. Kız bana bakıp hafifçe dudaklarını dişledi. Kızın belinden çekip dudaklarını öpmeye başladım. Kız da tabi ki karşılık veriyordu. Kızın kalçasından tutup kucağıma aldım. Barda arkada odam vardı. Oraya doğru ilerledim. Dudaklarımı dudaklarından ayırmadan odaya girdik. Kızı yatağa attım kendimi ona bastırdım. Adını bile bilmediğim kızın üstünü çıkarmaya başladım. O sırada telefonum çaldı elime aldım kim aradı diye bakacakken kız elimden çekip telefonu açtı. Bende boynunu öpmeye başladım.

"Evet ne vardı?" demişti ben boynuyla ilgilenirken konuşurken inliyordu sürtük.

"....."

"Ahahhaa" diye kahkaha atmaya başladı.

"...."

"Melih şuan da meşgul tatlım." deyip telefonu kapattı. Bende elinden alıp kimin aradığına baktım.

ÇİRKİNİM

Hass*ktir Rüya ile  mi konuştu bu kız öyle! Kaşlarımı çatıp kızı kolundan tuttuğum gibi kenara fırlattım.

"Siktir git lan!" diye bağırdım kız şaşkın şaşkın suratıma bakıp odadan çıktı.

Rüyanın yanına gitmem lazım diye düşündüm. Hızla bardan çıkıp Rüyanın evine doğru sürmeye başladım.

--- Rüya'dan ---

Ağlama krizim geçtikten sonra uykuya daldım. Biri başımı okşuyordu. Muhtemelen yine Ayaz gelmişti. Gözlerimi açtığımda ise yanımda yatan Melihi gördüm. Gözlerimi kırpıştırdım. Donuk bir ifade ile yüzüme bakıyordu. Kaşlarımı çatıp yataktan fırladım.

HERİFİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin