Müzik yarışmasının sonunda bizim kazandığımız ilan edilince kendimi yerden yere atarak sevinmiştim. Melih o sadece sırıtıyordu. Neden şarkı söylerken ki gibi olamıyorsun acaba. Ama olmasın ya aşık olurum falan hiç çekemem valla Melih namı diğer "Ego"yu. Evet egosuyla kanka olan bir adamdan bahsediyoruz sonuçta. Annem de beni seyretmek için dizisini kaçırmıştı. Canım anam. Yarışma alanından çıkıp kapıda duran anneme koşup sarıldım.
"Aferin güzel kızıma çok güzeldi. Bir şey anlamadım dediklerinizden ama çok güzeldi." annemin söylediklerine gülüp yanağından öptüm. Annemden ayrıldığımda Melih gelip annemin elini öpmüştü. Daha sonra arabasına ilerleyip kapısını açtı.
"Aysel teyzecim buyrun." dediğinde bu benim tanıdığım Melih mi diye düşünmeye başladım. Annem gülümseyerek arka koltuğa geçti. Bende kapının önünde bekliyorum bana da açsın diye. Melih bana baktı sırıttı. Daha sonra kapımı açmadan kendi tarafına geçti. Ağzım beş karış açık bakakaldım.
Öküz, yontulmamış odun, manda yavrusu... Kapıyı açıp bindim kemeri takıp önüme baktım. Sakın ona bakma Rüya sakın! Araba hareket etmeye başladı. Evin yolu boyunca annem de dahil kimse konuşmadı. Evin önüne geldiğimizde annem iyi geceler deyip indi. Bende inmeye hazırlanırken Melihin sesiyle durdum.
"Bu gece harikaydın." bakışlarımı Melih'e çevirdim.
"Sen ciddi misin?"
"Evet neden şaşırdın?" sırıtmaya başladı.
"Neden mi şaşırdım? Sen beni övdün şaşırmam normal değil mi?"
Küçük bir kahkaha attı. "Arada seni övmeliyim sanırım. Ama hep bu tepkiyi ver."
"Emredersin Ego bey." deyip arabadan indim. "İyi geceler." kapıyı kapattım. Yürümeye başladım. Evin kapısını açacakken kolumdan tutup bir göğüse çekildim. Kafamı kaldırdığımda Melih olmasına şaşırmadım tabiki.
"Daha ben iyi geceler öpücüğümü almadım." dedi ağzım 5 karış açık suratına baktım.
Ağzımı kapattı. "Sinek kaçacak güzelim kapat ağzını. Hadi öpücüğümü ver gideyim." dedi.
"Manyak mısın ne öpücüğü vercem sana bas git." dememe kalmadan yanağımdan öpüp arabasına doğru koşmaya başladı.
"Hayvan Herif." diye bağırdım arkasında sesimin yankılandığını duyunca ağzımı elimle kapattım. Melih de uzaktan öpücük atıp arabasına binip gitti. Bende eve girdim. Bu çocuk beni delirtecek valla ya.
...........................................................................
Yine bir pazar sabahı ben yine öpücüklerle uyanıyorum. Ama rüyamda çünkü şuan annem tepemde terlikle artık kalkmamı söylüyordu. Neymiş efendim saat 12 olmuş neymiş kız kısmı bu kadar uyur muymuş... Gözlerimi açıp anneme baktığımda suratındaki ifadeye bakılırsa o terlik benim bi taraflarıma inecek gibi durduğu için yataktan kalktım istemeyerekde olsa.
"Kalktım anne oldu mu anne yıldım anne erken kalkıp napıcam anne." dedim esneme arasında.
"Kız hala konuşuyor musun sen. Kalk al şu bezide toz almaya başla." ben o zamana kadar annemin diğer elindeki bezi görmemiştim. Görsem kalkar mıyım? O terliği yerdim yine de kalamazdım.
"Off ya yine mi temizlik." dedim isyankar bir şekilde.
Annem kolumu sıktı. "Kalk diyorum kız."
"Kalktım ya daha napayım ana." annemi kalktığıma ikna edip odadan gönderdikten sonra.
Yatağıma dönüp "Seni özlicem bebek." deyip banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım. Odamı toplayarak işe başladım. Daha sonra salona geçip annemin dediklerini yapmaya koyuldum. Tamı tamına 3 buçuk saat süren temizliğin ardından kendimi koltukta yüz üstü yatarken buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERİFİM
Teen FictionDers başlamıştı. Kapıyı tıklayıp sınıfa girdiğimde bütün gözler bana döndü. Ah nefret ediyorum. "Ben yeni kayıt oldum da." Hoca konuşmamı kesip "Boş olan bir yere geç ve kendini tanıt." dedi bende sınıfa döndüğümde o gözlerle karşılaştım. Sınıfta y...