İlk Öpücük

193 9 14
                                    

Medya :Rüya KORKMAZ Melih SARSILMAZ

Sabah uyandığımda Melihin akşam söylediği sözler beynimde yankılandı.

"Bir gün seni öpeceğim Rüya Korkmaz bunu unutma."

Saçmalama Rüya sen istemediğin sürece seni öpemez. Peki sen istemiyor musun gerçekten?

İç sesimi susturup yataktan kalktım. Duşa girip sıcak suyun bedenimi gevşetmesine izin verdim. Duştaki işim bittiğinde bornozumu giyip odama geçtim. İç çamaşırlarımı giydikten sonra okul formamı üzerime geçirip saçlarımı kurutmaya başladım. Saçlarımı düzleştirip hafif makyajımı yaptım ve çantamı alıp odamdan çıktım. Sabah bir şeyler yiyemediğim için kahvaltıyı es geçip kendimi evden dışarı attım. Yürümeye başladığımda arkamdan bağıran Ayazı duyunca durdum. Ve ona döndüm.

"Ne oluyor Ayaz?" soluk soluğa karşıma geçip nefesini düzenlemeye çalıştı.

"Beni nasıl unutursun beni beni Bihterini." dediğinde kahkaha patlattım. Bu çocuğu seviyorum ya aklım başımda bile değilken beni güldürebiliyor.

"Yürü hadi yürü." dedim gülerek.

"Ee seninki gelmedi mi bugün?" kaşlarımı çatıp Ayaza döndüm.

"Nereden benimki oluyor?" hem gerçekten bugün neden gelmedi.

"Ne o merak etmiş gibi bir ifade var suratında!" dedi sırıtarak. Allahım yarabbim sen beni sınıyor musun? Hayır sen benim kuzenimsin kendine gel!!!

"Ayaz sana burdan bir çakarım o suratında hiç bir ifade olmaz." deyip hızlı hızlı yürümeye başladım. Ayazla uzun ve sinir bozucu yolculuğun sonunda okula vardık. Gökben koşarak yanımıza gelip bana sarıldı bende ona sarıldım. Öksürük sesiyle Ayaza döndük.

"Hayır burda gül gibi sevgilin var gidip buna sarılıyorsun." kaşlarımı çattım.

"Bana bak Ayaz senden önce ben vardım ayık ol." dedim

"Aynen aşkım Rüya benim ilk göz ağrım." deyip yanağımdan öptü daha sonra Ayazın koluna girdi.

"Siz dolaşın biraz hadi daha derse var." deyip yolladım yoksa Ayazı boğabilirdim. Sabahtan beri Senin ki deyip durdu Melihe .

Yürürken omzumda hissettiğim kolla başımı sağa çevirdim çevirmez olaydım. Melihle burun buruna geldik. O kadar yakındı ki o bahsettiği öpücüğü şuan alacak gibiydi. Hemen geri çekildim.

"Ödümü kopardın bee!" dedim kaşlarımı çatarak. Dikkatlice suratıma baktı. "Kaşlarını çatma güzelim öpesim geliyor." dediğinde daha çok çattım kaşlarımı. "Ne zaman gelmiyor acaba." küçük bi kahkaha atıp yaklaştı. "Haklısın her zaman geliyor. Ve bir gün olacağını hatırlatıyorum." olduğum yerde tepinip okula girdim. Hızlı bir şekilde sınıfa çıktım ve sırama geçtim. Sırıtarak sınıfa girdi yanıma gelip oturdu.

"Neden bu kadar sinirleniyorsun öpüşelim diyorum sevişelim demiyorum. Aa tabi sen sevişmek istiyorsan o da olur bebeğim." dediğinde ağzım açık Melihe baktım. "Sapıksın biliyorsun değil mi?" "Çok çirkinsin biliyorsun değil mi?" dediğinde yüzüne bakakaldım. Çirkin mi buluyor beni hayır ama neden öpmek istesin saçma sapan hareketler etsin ki. "Ne oldu çirkin?" diye sordu sırıtarak. "Çirkin miyim ben hah kendine baksana sen önce. Hem çirkinsem neden benimle uğraşıyorsun bak sınıfta daha güzel kızlar var onlar senin altına yatmak için can atarlar. Benimle boşa zaman harcıyorsun." dedim kendimden emin bir şekilde. Kulağıma yaklaşıp fısıldamaya başladı. "Onlarla geçireceğim bir günü seeninle geçireceğim bir dakikaya değişmem." dediğinde şok içinde kalmıştım kalbim haddinden fazla atmaya başladı kalbimin sesini duyacak diye ödüm kopuyor. Elini kalbime koydu. Tenim yine alev almaya başladı. "Bu kalp sadece benim sayemde bu kadar atacak Rüya Korkmaz. Anlaşıldı mı?" dilim tutulmuş bir şekilde Melihe bakıyorum. Ne demem gerekiyor? Bana emir verdiği için kızmam mı yoksa bu kadar güzel konuştuğu için sevinmem mi? Elimi kalbine koydum. Normal bir şekilde atıyordu sanki. "Ama ben senin kalbine etki edemiyorum Melih Sarsılmaz." dedim kısık sesimle ve başımı eğdim. Çenemden tutup başımı kaldırdı ve gözlerini gözlerime sabitledi. "Herkes farklı hissettirir kalbe ben senin kalbini heyecandan hızlandırıyorum. Sen benim kalbimi heyecandan durduruyorsun." şuan onu ben bile öpebilirim. Ve yapacaktım. Yüzüne yaklaşmaya başladım. Tam öpecekken hocanın sınıfa girmesiyle irkildim ve geri çekildim. Melihin küfür mırıldanmasını duyunca gülümsedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HERİFİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin