- Nu îndrăzni să pleci! - Spuse Catherine încercând să se elibereze din strânsoare lui Mike dar în zadar .
Dante s-a mai uitat odată la ea și a plecat.
- De data asta te fac praf. - Îi spuse blondinul fetei cu un rânjet malefic în colțul drept al gurii.
- Chiar nu vreau să o las singură cu Mike dar trebuie să ducem misiunea la capăt. Dar știu că unul din ei nu o să scape cu viață.
- Îți smulg coaiele și le dau foc! - Striga Cath eliberându-se și lovindu-l cu putere cu picioarul în stomac.
- Vei regreta ziua în care te-ai născut!
- Iar tu vei regreta ziua în care m-ai cunoscut. - Îi spuse după care apăru' pe umerii lui și îi rupse gâtul. - Asta o să te țină inconștient un timp. Aparent m-ai subestimat și nu ți-a trecut prin cap că aș fi putut învăța trucuri noi. - Se uita aceasta de sus la trupul nemișcat al vampirului.
Dante și Josh nu au ajuns departe deoarece calea le-a fost tăiată de Chase, Elliot și Matt. Josh era sa îi smulgă inima din loc lui Elliot, acesta fiind în forma umană, dar Catherine interveni și prinzându-l din spate l-a aruncat într-un copac foarte gros. Chase se bătea din greu cu Dante dar hibrudul era la putere.
- Unde e Mike? - Întreba Josh extrem de bulversat.
- Am avut grijă de el, așa că nu o să ne deranjeze un timp. - Rânji șatena satisfăcută. - Dar stai liniștit se va trezi peste câteva ore. - De ce nu am fost în astare să îi iau nemurirea? El ar fi făcut-o fără să clipească.
- I-a cruțat viața fratelui meu chiar dacă a avut ocazia să îl ucidă. Dante chiar nu s-a înșelat în privința ei.
- Cath, du-te înăuntru ca mai târziu să îi ajuți pe ceilalți dacă va fi nevoie. - Spuse Elliot suspinând.
- Nu am obosit, nici nu sunt rănită. Vreau să mă joc. - Spuse cu o expresie vicleană pe chip. - Să văd de ce ești în stare, Josh. Poate ești mai bun ca fratele tău.După ce s-a lăsat noaptea, la fel și ceața, Matt a intrat și s-a dus direct în birou, de unde Seth și Hiroshi urmăreau bătălia.
- Nu știu cât vom rezista. După cum vedeți ne descurcăm bine dar cine știe până când. - Îl informă Matt pe Seth.
- Nu ai de ce să îți faci griji. Nu doar că sunt în minoritate dar suntem și mai puternici. - Îi spuse Seth sigur pe el uitându-se pe fereastra cea mare.Elliot se ocupa de Mike care și-a revenit mai repede decât sperau. Catherine și-a luat forma de lup. După un timp a obosit, iar Josh a trântit-o pe asfalt și aceasta nu a mai reușit să se ridice și automat și-a luat forma umană. Blondinul a dorit să îi dea lovitura finală dar Dante l-a împins între copaci. Restul au rămas șocați, oprindu-se automat.
- Viața mea, ai greșit tabăra. - A spus Catherine cu un zâmbet pe față după care sării pe el și împreună cazură la pământ. - Dacă cazi tu cad și eu, dacă mori în urmatoarele zile îmi arunc și eu viața să putem fi împreună măcar în Iad. - Îi șopti la urechea stângă.
Șatena îi linse ușor cu varful limbii gâtul și sări lângă Chase.