Ziua următoare toți erau pe poziții. Seth era alături de Hiroshi în birou, Tay și Lena erau în fața ușii biroului lui. Jack în fața ușii de la intrare, Elliot la poartă, Chase și Matt la începutul pădurii de lângă clădirea imensă dar în locuri diferite, iar Lucy și Catherine în grădina din spate tolănite pe crengile groase ale celui mai mare copac și aflat chiar în mijloc.
- Vreau să mă răzbun pe Mike dar nu îi pot lăsa pe băieți să lupte în potriva lui Dante.
- Dar știi bine că Chase s-ar descurca cu el. Nu uita, roșcatul e un hibrid și asta îl face cel mai puternic dintre voi.
- Da, știu dar totuși nu pot să îl arunc pur și simplu în mâinile lui Dante. Mă voi confrunta singură cu el, chiar dacă asta înseamnă să îl ucid când voi avea ocazia.
- Cath, tu te auzi măcar? Știu că vrei să îți dovedești loialitatea față de noi dar și tu știi că nu vei fi în stare să îl ucizi pe Dante. Din păcate lucrurile nu sunt atât de ușoare.Între timp Elliot era măcinat, sentimentele care îl atacau simultan îl distrugeau pe interior, îl făceau să dispere. Dorea să vorbească, cu Catherine știind că ei trec prin același lucru dar nu se putea momentan.
Tay și Lena discutau despre Elliot, se simțeau vinovați, mai ales Tay.
- Nu merită să îi fac asta. L-am trădat în cel mai dureros mod posibil. - Se așeză Tay pe podea sprijinit de perete și ținându-se de cap.
- Ai dreptate, nu merita. Dar nimic nu este veșnic. Lucrurile se schimbă la fel și sentimentele. - Se puse aceasta guguț în fața lui.- Îmi este teamă că cele întâmplate în ultima perioadă ne vor împiedica să lucrăm în totalitate ca o echipă. Catherine nu îl suportă pe Tay în fața ochilor și sentimentele față de Dante nu înbunătățesc situația, iar Elliot este complet debusolat.- Se gândi Jack nereușind nici până în acel moment să găsească o soluție.
Dar gândurile tuturor fu' întrerupte de mirosul lui Dante. Mai exact mirosul adversarilor. Erau gata de atac, gata să ucidă pe oricine care îi vrea răul lui Hiroshi. Băieții neștiind de haită până cu câteva ore în urmă nu au avut timp să pregătească un plan nou așa că au decis să atace pe unde apucă. Au atacat prin față așa că fetele s-au grăbit spre Jack și Elliot, la fel și Chase și Matt. Blondina, din prima clipă și-a data seama care este vrajitorul dintre ei așa că l-a atacat imediat pe Lukas. Andrew l-a atacat pe Jack, iar Dante s-a ațintit direc spre Chase. Era să sară pe roșcat dar Catherine sări din lateral și amândoi s-au rostogolit câțiva metri mai încolo datorită vitezei și forței ei.
- Nu te las să îl rănești! - Se răsit șatena la vampir ținându-l cu mâinile de pamant, colții și ghiarale erau la veder, iar ochii ei erau deja sângerii. - Răzbună-te pe mine nu pe ei. - Continuă aceasta sărind peste spate de pe el.
- M-ai trădat. - Reproșa Dante pe un ton surprinzator de calm.
- De ce trebuia să aduci vorba? - Nu încerca să îmi distragi atenția. Atacă-mă, luptă!
Dar peste câteva momente aceasta fu' atacată de Mike.
- Mă ocup eu de ea, tu du-te mai departe cu Josh. - Îi spuse Mike lui Dante imobilizând-o pe Catherine.