"Nu putem pleca"

1.1K 69 3
                                    

Între timp în apartamentul lui Seth.
-Ce a fost în capul tău? - Striga nervos Chase plimbându-se din stânga în dreapta.
- O iubesc.
- Dar ea nu te iubește așa cum îl iubește pe el și știi asta. Seth, țin la tine și te respect dar lasă-i dracului în pace! Au stat separați unul de altul mai bine de trei luni, iar ea nici nu știa dacă Dante mai este în viață sau nu, doar spera că într-o zi să îl revadă. După toate astea trebuiau să lupte unul în potriva celuilalt, iar Cath era să își piardă viața! Să nici nu mai pomenesc de cele întâmplate înainte ca Dante să plece din oraș. Eu zic că merită să îi lași în pace. - Se revolta roșcatul sperând să îl convingă pe alfa.
- Poate chiar ai dreptate.- Nu are rost să  mă cert cu el. Normal că nu voi renunța  la Catherine, nu o voi lăsa unei jigodi ca Dante.

- Seth mai are sentimente pentru mine. Nu mă așteptam la asta. Se pare că el chiar ține cu adevărat la mine și nu a fost doar o perioadă. Ne întoarcem la vechia poveste. - Se gândi șatena îmbrăcându-se cu hainele lăsate de Lucy.
- Sigur vrei să mergem acum să îți  cumpărăm haine? Îți stă minunat în cămașa mea. - Îi spuse vampirul cuprinzând-o din spate de talie, dezmierdându-i gâtul cu săruturi dornice de amor și cu mâna dreaptă strângându-i sânul stâng.
Ea gemu înfundat și își lăsa ușor capul pe spate. Mâna stângă lui Dante se aventura din ce în ce mai jos în timp ce mâna dreaptă încă se juca, cu sânul.
- Dar azi dimineață...
- Nu îmi pasă. Am stat pe uscat trei luni. Am nevoile mele, așa acum tu le-ai satisfăcut pe ale tale cu nesuferitul acela. - O întrerupse șatenul  continuându-și treaba.
- În acest moment îmi vine să te omor.- Rânji strângându-i membrul.
- Mai întâi torturează-mă în pat și după aceea mă poți ucide. - Spuse după care într-o fracțiune de secundă au apărut  amândoi în pat dar la ușa principală cineva începea să bată ca un nebun.
- Oricine ar fi, jur că îl omor. - Spuse Dante ridicându-se de pe Catherine făcându-o pe acesta să râdă.

La ușă se afla Lucy care abia își mai încăpea în piele de fericire. Cum vampirul deschise ușa, blondina o ținti pe șatenă cu privirea și îi sării în brațe  lăsândo aproape fără suflare.

- Mergem acasă! Plecăm de aici, plecăm  departe de Hiroshi și acoliții lui. - Îi  informa vrăjitoarea dându-se jos de pe Cath.
- Deci până la urmă Jack chiar vrea să plecăm.
- Personal, îl înțeleg perfect. Și eu aș proceda astfel.
- Știu foarte bine ce am discutat cu Elliot dar Lena trebuie pedepsită sau cel puțin trebuie să aflăm de ce ne-a trădat. Așa am ocazia să îi fac felul fără să spună nimeni nimic. - După acest gând rapid șatena o luă la goană spre camera lui Jack care se afla chiar în  celălalt capat al holului.

- Jack! Deschide ușa chiar acum sau jur că o sparg! - Îi spuse aceasta bătând cu pumnul în ușa masivă din lemn.

- Jack! Deschide ușa chiar acum sau jur că o sparg! - Îi spuse aceasta bătând cu pumnul în ușa masivă din lemn

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Vecinul de Vizavi / Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum