Umbra demon

1.7K 124 6
                                    

•••Catherine•••

Ok, a fost mult prea ciudat, cine a fost? Sau mai exact, ce era? Dar pe moment nu asta este cel mai important lucru. Toți suntem răniți și dacă văd bine Tay este cel mai grav. Abia se poate ridica. S-a dus cu greu sub un copac pentru a sta sprijinit sub el. Ne-am luat forma umană unul câte unul și ne-am așezat și  noi la acel copac.
- Ce naiba a fost aia? - Întreba Lena încă speriată de tot ce s-a întâmplat.
Nu mă mir că este în stare de șoc, umbra aceea a măcelărit fiecare vampir. Am încercat să îl adulnecam înainte să plece dar mirosul de sânge ne-a împînzit boturile.
- Posibil să fi fost un demon. - Dădu' cu presupusul Jack.
Are o tăietură imensă și adâncă pe abdomen, încă sângerează.
- Sunt mari șanse să ai dreptate dar acum să ne ocupăm de găsirea lui Elliot. Eu, Chase și Matt mergem să îl căutăm, iar...
- Nu! - Îl întrerup brutal pe Seth. - Și eu vreau să îl caut. Sunt înstare de asta.
Am arsuri de la biciul de argint pe gât, pe mâini și aș avea și pe glezna dreaptă dar din fericire port pantaloni lungi, de asemenea și pe spate dar nu l-am lăsat să îmi dea jos geaca de piele neagră. Cei doi alfa se uită unul la altul.
- Bine, vi și tu cu noi. - Îmi aprobă Seth cererea.
După această discuție scurtă pornim spre căutarea lui Elliot, iar Lena, Tay și Jack plecă la el acasă. Dacă Elliot a pățit ceva grav jur că îl omor pe Tay! După ce Lucy a părăsit orașul eu și Elliot ne-am reapropiat foarte mult. Dacă pleacă și el din viața mea nu știu ce mă fac. Nu îi simt mirosul, dar ce?
- Ne despărțim. Eu merg in nord, Matt în  sud, Cath în vest, iar Chase în est. Am fost clar? - Ne ordonă Seth, iar în momentul următor toți dăm din cap aprobator și alergăm în direcțiile indicate.

•••Matt•••

Mă uimește cât de calm poate fi când cel mai bun prieten al lui dispare. Dacă Jack ar dispărea eu nu cred că aș putea fi atât de calm. Peste aproximativ 15 minute mă opresc să iau o gură de aer și  zăresc umbra salvatoare. Îi simt mirosul. Jack avea dreptate, e un demon. Nu îmi spune nimic dar îmi indică să îl urmez. Cu o mișcare sigur pe mine aprob și încep să fug după el. E mai rapid decât mine. Ce specie poate fi? Nu trece mult timp și încep să îi simt mirosul lui Elliot. Ajungem pe o pajiste unde observ o gaură imensă în pământ. Mă grăbesc și la fundul ei îl văd întins pe Elliot. Pe când vreau să îi mulțumesc acelui demon observ că a plecat. Urlu prelung pentru ai chema pe ceilalți, iar ei îmi răspund prin link.

•••

Link-ul este modalitatea prin care membri unei haite pot comunica prin gânduri.

Vecinul de Vizavi / Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum