Catherine
A trecut o lună de la plecarea lui Seth. Nu știm nimic despre el și asta mă înnebunește. Simt că îmi pierd mințile. În urmă cu trei zile eu și Dante ne-am despărțit în urma unor certuri destul de urâte. Dar sinceră să fiu despărțirea nu m-a afectat la fel de mult ca pierderea lui Seth. Îl iubesc pe Dante dar legatura dintre mine și acel alfa este una ciudată. După spusele mătușii Nina, noi doi eram sortiți să fim împreună dar cineva a intervenit. Nu cu mult după plecarea acestuia, mătușa mi-a citit trecutul, mai bine spus trecutul care trebuia să se întâmple inițial.
" Voi doi erați predestinați dar un demon v-a pus bețe-n roate. Acesta fiind Dante. Dar în ciuda acestui fapt tu și Seth aveți o legătură puternică și mă mir că ați reușit să stați atât de mult separați unul de altul. Scumpo, sentimentul ce te macină cu atâta putere nu v-a dispărea până el nu v-a reapărea în viața ta."
Acum o oră am luat o decizie definitivă, voi pleca după Seth! L-am sunat pe Chase și a decis să mă urmeze.
Ziua următoare trebuie să plec. E miezul nopții acum și mă aflu în camera mea în casa mătușii Nina. Stau în pat când aud o bătaie în ușă. O deschid și dau de Lucy. Întră în camera mea și se pune pe pat.
- Trebuie să facem ceva cu situația asta.- Spune ea.
- Ce anume? Despre ce vorbești?
- Știi tu. Eu sunt gravidă cu cine nu trebuie iar tu încă te gândesti la Seth.
- Lu...eu mâine plec alături de Chase pentru al căuta pe Seth. - Îi mărturisesc sperând să nu îmi iau o palmă.
- Perfect! Mergem împreună.
- Ce? - Rămân șocată pentru o secundă.
- Ce ai auzit. Merg cu voi. Am nevoie de timp pentru mine.
- Dar noi nu știm când ne întoarcem. Iar copilul are nevoie de tată. Nu poți pleca. Îmi pare rău că îți spun asta dar ar fi mai bine să rămâi și să suporți consecințele. - Îi spun adevărul verde în față. Lacrimile îi inundă chipul și printre suspine îmi dă dreptate.După ce prietena mea adoarme în patul meu, verific din nou bagajele să mă asigur că nu uit nimic. Am pus și scrisoarea de la Seth de rămas bun. Dimineață plecăm. Nu am mai spus la nici un prieten asta. Nu voiam să fie grea despărțirea.
Nu am dormit toată noaptea. Am decis să nu o trezesc pe Lucy. Chase se află la mine acasă deja. Am coborât și ne uităm unul la celălalt. Eram amândoi îmbrăcați în hainele pentru drum.
- Ești sigură de asta? Adică Cath, este o nebunie! - Îmi reproșează roșcatul în șoaptă pentru a fi sigur că nu ne aude nimeni.
- Știu că este o nebunie, toată viața mea este o nebunie! - Dar în schimb eu nu mă abțin de a-mi ridica tonul vocii.
- Ok, atunci hai cu valizele la mașină.
Ieșim și văd o mașină roșie defavorabilă. Nu credeam că mașina trebuie să arate ca proprietarul. Îmi pune valizele în portbagaj și ne urcăm în frumoasa roșcată.
- Zâmbește.-Îmi spune acesta observând tristețea cu care privesc casa mătușii și pe a lui Dante.
- Deci, încotro? Ce ai aflat?
- Mergem în Vegas baby! - Mă informează punându-și ochelarii de soare și apăsând pedala de accelerație lăsând vântul să ne mângâie.Sper din tot sufletul că v-a plăcut și acest volum! :*
(În poză sunt Catherine și Seth)