•••Catherine•••
- Atunci hai să ne relaxăm. - Îmi spune pe un ton senzual și plin de dorințe.
Ce să mă fac? Ore chiar iubirea dintre mine și Dante este imposibilă și ar trebui să îmi văd de lupii mei? Poate ar trebui să mai aștept până să iau o decizie permanentă dar acum chiar vreau să o fac, fiecare por, fiecare mușchi al corpului meu își dorește asta. Mă las în voia sorții, îl las. Îi las mâinile să îmi exploreze trupul înflăcărat și buzele sale cărnoase să le atingă pe ale mele a mia oară. Dar nu regret nici măcar acum. Dar ar trebui? Adică sunt liberă. Eu și Dante nu ne-am împăcat. Îl iubesc dar sunt un vârcolac...iubim puternic și de multe ori gândim logic și foarte limpede dar instictele înving totul.
Îl împing pe pat și mă pun deasupra lui. Simt cum bătăile inimi îmi devin repezi la fel ca ale lui, iar respiratia greoaie. Oare el la ce se gândește acum? Oare și-a dat seama de ce este în mintea mea? Nu de parcă n-ar știi cât de mult îl iubesc pe Dante. Hm? mirosul ăsta...Nu se poate! Îmi arcuiesc într-o clipită spatele și îmi îndrept privirea spre fereastră. E acolo si ne-a văzut. Ar fi trebuit să trag perdelele. Bravo Cath, ești minunată. Felicitări! Se mai uită preț de câteva secunde la noi și pleacă. Am încremenit, m-am blocat de tot. Pentru câteva momente s-a rupt filmul exact ca unul vechi alb-negru. Mă cobor de pe abdomenul brunetului și îmi iau înapoi bluza pe care mi-a dat-o jos acum câteva minute. Mă pun la marginea patului și îmi sprijin coatele pe genunchi, iar capul mi-l las în cele două palme.
- Cath, o să îi explic eu totul. Nu îți face griji. - Încearcă Seth să mă liniștească dar nu îi prea iese.
- Nu. Și până acum a vrut să te ucidă, iar când v-a avea ocazia o v-a face. S-a terminat. Eu mă voi lupta cu el în ziua atacului, iar voi cu restul. Nu vreau să se răzbune pe unul din voi din cauza mea.
- Nu îți putem cere asta. - Îmi spune așezându-se lângă mine.
- Nici nu trebuie. O fac din propria mea voință. Mă voi descurca. La ce ne-am gândit când am început toată chestia asta cu Dante? Un vampir și un vârcolac? Ce-i asta, un serial prost de comedie? A venit vremea să fim ceea ce trbuia să fim de la început, dușmani. - Doar acum observ că lacrimile îmi acoperă întreaga față.
•••
- Nu trebuie să se termine așa. - Chiar am spus asta? Ar trebui să fiu fericit că s-a terminat totul între ei și acum pot să o cuceresc, dar nu. Aparent nu sunt chiar atât de lacom și insensibil precum credeam.
- L-am înșelat! Nu odată și nu de două ori. Știi care este cea mai rea parte? Nu regret, pur și simplu nu pot să regret că m-am culcat cu tine. - Ok, nu m-am exprimat corect. Regret într-un fel că așa au ajuns lucrurile dar în mare parte nu. Următoarele zile vor fi sfâșietoare.