2.Bölüm

72 2 0
                                    

Yekta'nın bu sözü üzerine iyice korkmuştum.Onu mahfederdi bu adamlar.Gözüme uyku girmiyordu.Bir şeyler yapmam, polise gitmem gerekiyordu.Yoksa benim yüzümden çevremdeki insanlar zarar göreceklerdi.Hemen yattığım yerden kalkıp dolabıma yöneldim.Pijamalarımı çıkarıp yerine mavi jean ve üstüne bordo renk kazağımı giyip odamdan çıktım.Merdivenlerden hızlıca inip dış kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Artık herşeyi anlatıp bu büyük, iğrenç sırrı üzerimden atmam lazımdı.
Çağırdığım taksi sokağın öbür başında beni bekliyordu.Hızlı adımlarla taksiye doğru yürüdüm.Taksiye binip şoföre Emniyet Müdürlüğüne gitmek istediğimi söyledim..Annemin evde olmaması çok iyi oldu yoksa gecenin bu yarısında dışarı çıkmama izin vermezdi.Gerçi annemin suratını görende cennetlikti, bizimle ilgilenmemesini hiç anlamıyordum.Neden bu kadar iş düşkünüydü ki? Bazen bizi sevmediğini düşünmüyor değilim.Zaten bu olanlar başıma onu takip etcem derken gelmemiş miydi ?
Taksicinin geldik demesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve parasını ödedim.Tam taksiden indimki yine tanımadığım bir numsra beni arıyordu.Elimin istemsiz titremesiyle telefonu açtım.
-Tam da tahmin ettiğim gibi küçük hanım! Bu sana son ikazım eğer o binaya girip sırrımızı onlara anlatırsan neler yapabileceğimi tek tek yaşatırım sana!
Telefonu suratıma kapatmasıyla etrafta gözlerim birini aramaya başladım.Yoksa beni takip mi ediyorlardı? Nasıl bir belaya bulaşmıştım ben böyle ? Ne yapacağım ben? Sonrasını bilmiyorum ama şu an burdan gitmem gerektiğini biliyordum.Bu sefer taksi çağırmadım yürüyerek gitmek istiyordum tüm olanları iyice düşünmem gerekiyordu.Sahile doğru yavaş yavaş yürüyerek gidiyordum.Bir yandan korkuyordum aslında ya yine arkamdan gelirlerse ? Aman ya zaten bana birşey yapacak olsalardı o gün orda hiç düşünmeden yaparlardı. Yani kendimi böyle korkudan uzak tutuyordum.Kendimi yanlız hissediyordum sanki herşey üstüme geliyordu.Ne zamandır Meyra ile de görüşmüyorduk ona bu konuyu nasıl anlatırdım? Nasıl bir tepki verirdi bilmiyorum.Meyra benim çocukluk arkadaşım her şeyimi bilir o benim tabii bu iğrenç sır hariç.

MaviselHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin