Bölüm 9: New York Yolcusu kalmasın!!

182 3 3
                                    

Çocuklar gitmişti , Evde Jack ile beraberdim. Onu seviyordum çünkü beni korumuştu , her seferinde ve ona güvenebilirdim. Bugün eve döndük 8 saatlik yolculuğun sonunda , arabada Jacksonun omzuna dayanıp uyumuştum. Artık halim kalmamıştı . Önce Jackson u bıraktık ve gitmeden önce kulağıma bir şeyler fısıldamıştı. Tam anlayamadım zaten acayip uykum vardı. Eve geldiğim gibi uyumak istiyordum.

Takumi nin kafesini elime aldım ve evin bahçe kapısını açmak için yürümeye başladım. Sırayla annemle kolileri taşıyorduk. İşimiz bitti. Yarın turnuva zamanıydı Gerçekten heyecanlıydım Jacksonla çoktan sözleşmiştik. Yarınki ilk New York otobüsüyle yola çıkıyorduk. Haftanın yorgunluğu beni tüketmişti ve neredeyse hiç uyumamıştım. Odamın camından esen seri rüzgar ile tüylerim ürperdi,Kolsuz tişörtümü değiştirdim ve camdan dışarı baktım ,  Bugün dolunay vardı. Gül rengi battaniyem beni terletiyordu ,üzerimden attım ve göz kapaklarım ağırlaşıp kirpiklerim elmacık kemiklerime değmeden önce yarın için Tanrıya dua ettim.

**************************************************************************************

Jack'in ağızından

Yarın için sabırsızlanıyordum.Gayet iyiydim ve bu yarışmada Ichıyı mutlu etmek için her şeyi yapardım.Camımı açtım ve aya baktım. Dolunayı fark ettim. Acaba İchi de şuan Onu görüyor mudur diye merak ettikten sonra dinlenmeye karar verdim. Ve ağırlaşan göz kapaklarımı serbest bıraktım.

**************************************************************************************

Gözüme giren rahatsız edici ışık ve kollarıma değip beni hafif huylandıran ipeği hissettikten sonra anladım , Sabah olmuştu. Hemen Simpsonslu tişörtümü giyip düz camlı büyük çerçeve gözlüğümü taktım kaykayımı temizledim ve hazırlandım Otogara gidip Jackson u bekledim geldiğinde otobüse bindik ve NEW YORK YOLCUSU KALMASIN!!

Otobüste bir şeyler tıkındık ve yol boyunca hareketlerden konuştuk ollie ile başlayıp frontflip ile bitirecektik . Rampa gerçekten büyüktü ve bu beni heyecanlandırıyordu. Ya yanlış yaparsam , Jackson u utandırmamalıyım !! Otobüsten indik ve yarışma alanına gitmek için yürümeye başladık. Jackson elimi tuttu ve

-Hata yapmayacağım,

Ben: Evet bende kesinlikle

Parkura gelene kadar Jackson elimi bırakmamıştı. Sonra Liza larla karşılaştık Okulun s*rtüğü.

Hey Ich , ne o sonunda kendine sevgili mi buldun ? Hemde okulun fame çocuğu, İyi iş k****k

*************************************************************************************

Jack'in ağızından

o kızın suratına yumruğu geçirmemek için kendimi zor tutuyordum , okula yeni gelmeme rağmen o kızın adının çıktığını biliyordum. Tam bir s*rtük dedim içimden. 

*************************************************************************************

Ben: Burada kavga istemiyorum seni s*rtük senin yüzünden diskalifiye olamam amacın da bu zaten ?

Liza: Sandığımdan daha zeki çıktın. Hey madem kazanacağından çok eminsin bir iddaya ne dersin

Ben: *İyice gaza gelmiştim* Teklifin ne

Liza : Yarışmada öne geçen çift kazanır kaybeden çiftten bir kişi de dudağını deldirecek . Kabul ?

Ben: *Bir an duraksadım fakat gayet kararlıydım* Kaybeden biz olmayacağımız için kabul.

Liza: Hahah demek ki erkek arkadaşını tehlikeye atabilecek kadar kendine güveniyorsun he ?

Jackson şok olmuş şekilde bana bakıyordu , sonra Lizaya döndü ve :

Kabul ediyoruz

Where have you been ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin