Ogge ställde ner de rykande kopparna med varm choklad på bordet. Jag kollade tacksamt på honom och avfyrade även ett leende när jag flyttade den ena koppen närmare mig. Ogge satte sig framför mig och blåste på sin choklad för att den skulle bli svalare. Han plockade sen åt sig sin mobil och tryckte sig in på den.
"Vill du köra 'jag har aldrig' ?" frågade han och jag skrattade svagt åt honom.
"Den leken passar ju inte direkt nu" svarar jag och tar upp koppen i mina händer och smuttar på chokladen.
"Vi kan ju kanske lära känna varandra lite då" säger han och jag skakar leendes på huvudet.
"Majoriteren av de frågorna är sexrelaterade och jag är oskuld"
"Men vi gör bara om dem typ" säger han och jag rycker på axlarna.
"Snälla!" utbrister han putar gulligt ut underläppen.
"Okej då" svarar jag och ett nöjt flin tar plats på hans läppar. Han trycker fram något på mobilen och harklar sig.
"Jag har aldrig haft oralsex" läser han och jag fnittrar åt det. Han tittar på mig en stund mem dricker sen lite av sin choklad.
"Har du?" frågar han och jag skakar på huvudet. "Kom inte med att du är oskuld för oralsex kan man har haft även om man är oskuld" flinar han. Jag skakar ändast på huvudet igen.
"Jag har aldrig vaknat upp på ett okänt ställe" Han dricker och det gör jag med.
"Vart har du vaknat upp?" frågar han.
"Jag vaknade upp här idag" flinar jag och han himlar med ögonen och skrattar sen.
"Jag har aldrig velat ha sex med någon i detta rummet" läser han och jag tar koppen i mina händer och dricker.
"Det är den från igår" mumlar han innan han dricker av sin mugg.
"Mm" svarar jag och biter mig i läppen. Han lägger ner sin mobil på bordet och kollar på mig länge. Det resulterar till att jag pressar ihop mina lår och flackar med blicken.
"Vad är det?" frågar han medans han försöker dölja ett flin.
"Inget" mumlade jag medans jag ännu en gång pressade ihop mina lår. Det är självklart att varje gång jag tänker på Ogge så blir det så här.
"Om du säger det då" flinade han och kollade ner i sin iphone som låg på bordet. Han tryckte fram nästa påstående och skulle precis läsa upp det men jag stoppade honom.
"Kan vi inte kolla på någon film eller något?" frågade jag och han tittade upp från sin mobil och mötte min blick.
"Visst" svarade han. Vi reste oss upp ifrån våra platser och tog muggarna med oss ut i hans vardagsrum. När vi kom ut i vardagsrummet så stållde vi ner muggarna på soffbordet och Ogge gick sen fram till Tv där han hade sin dator bredvid. Han kopplade ihop dem och började att leta film. Jag satte mig i soffan och greppade filten vi hade legat under innan. Jag la den över mig och la mig ner i soffan. Ogge tryckte igång filmen och jag såg genast vilken det var. Självklart var det fifty shades of grey. Jag hade sett den en gång innan med Linn. Linn älskade den men jag tyckte endast att den var ganska okej. Ogge gick ifrån Tv och fram till soffan där han klättrade över mig och la sig bakom mig. Han drog mig intill sig och höll mig i sin famn.