Tjugonio

6.7K 132 2
                                    

Ett halvår senare

Jag flätade ihop de sista av mitt hår och tittade sen mig nöjt i speglen. Jag vände mig sen om till min pojkvän som låg osocial på sängen med sin mobil uppe vid ansiktet.

"Vad tycker du?" frågar jag och rör vid den ena flätan.

"Mm" svarar han och trycker hårt med tummarna på hans mobilskärm.

"OGGE!" skriker jag och han tappar mobilen pågrund av mitt skrik.

Ett skratt lämnar mina läppar och han stönar irriterat.

"Jag förlorade!" muttrar han och jag korsar armarna över bröstet.

"Bra, nu har du tid att kolla på mina flätor" säger jag och han suckar.

Han reser sig upp från sängen och går fram till mig. Han tar flätorna i sina händer och tittar intresserat på dem. När jag väl ska öppna munnen för att säga något så drar han ut gummibanden så att flätans nedredel flätas upp.

"Men!" utbrister jag och putar ut med läpparna.

"Jag tycker mest om när det är löst. Flätor ser så.. Oskyldigt ut" mumlar han och biter sig i läppen.

"Jaha? Så jag är inte oskyldig eller?" frågar jag sensuellt och slingrar armarna runt hans nacke.

"Nej, du är långt ifrån oskyldig babe" säger han och greppar tag i min rumpa.

Jag flämtar till och han ler nöjt.
Han böjer sig ner för att kyssa mig och jag låter det hända.

Vi drar ifrån och jag fnittrar tyst.

"Du är så dålig på att kyssas" retas jag och han skrattar.

"Jag är mästare på det" skryter han och drar med mig ner i sängen så att jag ligger över honom.

"Nej, du suger på det"

Han börjar att kittla mig. Så mycket att skrattet gör så att andningen inte fungerar så bra.

"Erkänn att jag är bäst på det!" säger han och tar en paus från att kittla mig.

"Okej okej! D-u är bäst på det" skrattar jag ur mig och han kysser mig löst i pannan.

"Fan vad jag älskar dig"

"Jag älskar dig med" svarar jag och trycker mina läppar mot hans.
--------------------------------------------------------

Ett kapitel med lite gullgull och mys är aldrig fel! ;)

Btw.. Håller på med en ny bok just nu. Men den är dock inte ute.

Men den kommer ut efter denna!:)

Jag har aldrigWhere stories live. Discover now