Jag låg med huvudet i hans knä i soffan medans på tvn så spelades det upp något tråkigt program. Ogges hand var slarvigt intrasslad i mitt hår och med lätta rörelser så lekte han med håret.
Min mobil som låg på bordet vibererade på det mörka soffbordet. Jag tvekade en stund på om jag skulle läsa det men tillslut så reste jag mig upp. Jag sträckte mig efter mobilen och såg att det var ett sms från ett okänt nummer. Jag låste upp mobilen och tryckte mig in på smsikonen.
072341627:
Najs sextape:*Jag:
Vaddå sextape och vem är du?072341627:
Din sextape är ute på nätet :*Jag:
Va?072341627:
*Länk*Jag tryckte på länken och kom snabbt in på en video. Jag tryckte på den och genast kom Felix rum fram och med mig liggandes på sängen. Gråtandes så stängde jag av mobilen. Jag reste mig från soffan och sprang ut i hallen.
Bakom mig kom Ogge."Vad händer!?" utbrister han och tar tag i min handled.
"Felix har lagt ut videon"
"Videon? Vad för video?" frågar han och jag snyftar till.
"När vi har- har sex" snyftar jag fram och han drar sig frustrerat i håret.
"Jag ska döda honom" mumlar han och jag skakar på huvudet.
"Du kan polisanmäla det!" säger han och jag skakar ännu en gång på huvudet.
"Den kommer ändå aldrig försvinna" säger jag och han suckar.
Min mobil plingar till och jag lyfter upp den. Jag läser smset från det okända nummret.
072341627:
'Jag har aldrig velat ha sex med någon i detta rummet'Drack du för att du ville knulla Felix och sen vilja spela in sexet?;)
072341627:
Oskulden Sara.. Var det på internet som porrsjärna du ville sluta som?;)
----------------------------------------------------------Hjälp!
Komentera tjejnamn. Behöver två stycken till en annan bok!