elva

9.2K 132 27
                                    

Felix stötte sig in i mig en sista gång innan han drog sig ut och la sig brevid mig. Endast våra flåsande andetag hördes i rummet. Jag vände på huvudet och tittade på Felix. Hans ögon var slutna och svettpärlor går i han panna, även hans kinder var lite röda och håret stod åt alla hår. Att vi hade haft sex i över en timme syndes.
Ett leende spred sig över hans läppar, han hade kommit på mig att stirra på honom.

"Vad är det?" frågade han och öppnade sina ögon. De gröna ögonen mötte mina och jag kände hur generad jag blev. När jag inte svarade så kysste han mig slarvigt och snabbt på munnen. Han reste sig upp från sängen och plockade upp sina mjukisbyxor ifrån golvet.

"Du stannar över natten väl?" frågade han och jag ryckte på axlarna.

"Det är skola imorgon" svarade jag och han skrattade löst.

"Spelar ingen roll. Vi går liksom i samma skola"

"Visst" svarar jag och han tar på sig mjukisbyxorna och går ut från rummet. Jag reser mig upp från sängen och plockar upp min mobil som ligger på nattduksbordet. Då ser jag ett sms på min display.

"Fyfan för dig Sara. Du ligger och myser med mig en hel helg och sen knullar du min bästa vän"

Jag stänger igen mobilen igen och lägger den på nattduksbordet. Ogge var verkligen arg på mig. Felix kommer in i rummet igen med två mackor. Jag klistrar på ett leende och han besvarar det. Han räcker den ena mackan till mig.

"Tack" säger jag och han slänger sig ner i sängen brevid mig. Felix sneglar på min kropp och jag drar täcket över mig och skrattar. Jag är trots allt naken.

"Det är ju inte något jag inte har sett. Jag såg det för några minuter sen" flinar han och jag skakar på huvudet leendes medans jag äter av mackan. Jag försöker förtränga tanken av Ogge.
-----------------------------------------------------------
Jaha, vem ska Sara välja?

Följ mig på insta för att jag är kul~ @namelessmysan

Jag har aldrigWhere stories live. Discover now