Göz bağımı çözdükten sonra buğulu gözlerim kapıya bakakaldı. Gözlerimden akan tek bir gözyaşıma tüm korkumu sığdırmıştım.
Aklımdan hiç çıkmayan kız kardeşim Gloria kim bilir ne haldeydi. Bu kapının arkasında nasıl derin bir gizem vardı?. İkinci gözyaşım Gloria için aktı ve yanağımdan süzülüp soğuk taşa damladı. Tozlu ellerimle gözlerimi sildim, bacaklarımı kaldırıp göğsüme dayadım ve başımı taş duvara yasladım. Titremekten çeneme ve kollarıma kramp giriyordu. Kendi kendime sarılarak ısınmaya çalışıyordum. Gözlerimi açık tutmak artık çok zor gelmeye başlamıştı ve kendimi karanlığa bıraktım..
***
Korkunç kabusların ardından gözlerimi açtım ve taşların arasından süzülen ışık şuanlık şükretmeme yeterdi. Yavaşça doğruldum. Susuzluktan dudaklarım birbirine yapışıyordu ve midem açlık senfonisi veriyordu.
Ayağa kalktım ve çıplak ayaklarım yerle buluştu. Buz gibiydi.. Yine buz gibiydi.. Birkaç adım atıp kapıya ulaştım. Bayağı zorladım, büyük ihtimalle kilitliydi. Kapıya delice vurmaya başladım ve yardım çığlıkları attım. Neden uğraşıyorum dedim kendi kendime bu kuytu yerde beni o canavarlardan başka kim duyacaktı?!
Dönüp ışık vuran aralıklara yakından bakmaya karar verdim. Belki nerede olduğumu görebilirdim.
Tam arkamı dönüp bir adım atmıştım ki kapı hınçla açıldı. İçeri iki kadın girdi. Bir tanesi çok genç ve güzeldi diğeri ise yüzünde yılların yükünü taşıyordu. Asık yüzü yıllardır gülmemiş gibiydi. Genç kadın iyi görünüyordu; dalgalı, simsiyah saçları beline uzanıyordu. Gözleri karşı konulamaz derecede güzeldi ve hafifçe bana gülümsüyordu. Merakla onlara bakıyordum. Ben tam heyecanla bir şeyler söylemek üzereyken yaşlı kadın "Gidiyoruz.."dedi.Ben merakla kaşlarımı kaldırdım, ardından ağzım aralandı..
"Kardeşin seni bekliyor. Akşam yemeği için sizi hazırlayacağız.."
Çekici kadın naif sesiyle "Haydi.." dedi ve tekrar gülümsedi kafasıyla uzun koridoru göstererek. Benim bir şey sormama fırsat vermeden arkalarını dönüp ilerlediler. Ben de kardeşime kavuşacak olmanın rahatlığıyla onları takip ettim...
***
[Tanıtım fotoğrafı 3 - (Gloria)]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCELIA
FantasyUzun yıllar önce, büyük imparatorluklar vardı. Fakat Sauraus hiçbirine benzemiyordu. Bu gizli kurulan imparatorluğa giden geri dönemiyordu. Ortadaki şelalenin ötesine geçmek yasak! Keşfedilmemiş bir imparatorluk ve sırlarla dolu bir imparator Rey.. ...