Bu karanlık, sık ağaçlı ormandaki birbirine karışmış fısıltılar kafamı delip geçecek gibiydi. Önümü göremiyordum. Gökyüzündeki devasa, parlak aya baktım ve tam bağıracakken bir çift el boğazımı kavradı. Uzun, sivri tırnaklarını boynuma geçirdi. Cadı kadının saçları gibi gözleri de simsiyahtı ve gözbebekleri yoktu. Fısıltılar iyice yoğunlaştı. Kadın boğazımı sıktıkça nefes alamıyordum.
Fısıltılar sustu ve kadın: "O bana ait. Ondan uzak dur."Gözlerimi açtığım gibi kalktım ve derin bir nefes aldım. Boğazım hala acıyor gibiydi. Çevremden bana uzanan elleri şiddetle itip bağırmaya başladım.
"Uzak durun! Uzak.. uzak."
Bilincim yerine gelince başımı kaldırıp çevreme baktım. Gloria yanıma oturup sarıldı ve başımı göğsüne koyup saçlarımı okşadı."Geçti kardeşim, geçti. Sadece bir rüyaydı.."
"Ne oldu bana?" diye mırıldandım.
"Odaya girdiğimizde yerde baygındın. Asıl sen söyle ne oldu Arcelia?"
Berta lafı bölüp, "Küçük kızımız hastalanmış olmalı. Ne de olsa bir kaç gündür yaşadıkları kolay değil. Onu biraz yalnız bırakalım, dinlensin. Ben onun yanında kalırım."
"Arcelia, kardeşim sen biraz dinlen. Benim yapmam gerekenler var. Şimdi gitmeliyim ama en kısa sürede tekrar geleceğim."
Çaresizce başımı salladım. İnsanlar odayı hızla boşalttılar. Sadece Berta ve ben kaldık. Kadın yatağın yanındaki kırmızı kumaşlı, kenarları altın kaplama koltuğa kendini bıraktı. Bana anlamlı bir bakış attı.
"Anlat bakalım, seni bukadar korkutan ucube nasıldı?"
Yüzümü buruşturdum, kafamı arkaya yasladım. "Upuzun siyah saçları vardı. Gözleri simsiyahtı, beni boğmaya çalıştı. Ve.. ve kapkaranlık ıssız bir orman, derin fısıltılar.."
Berta birden doğruldu ve 'sana bir şey dedi mi?' diye sordu.
Biraz düşündüm ve yine o illet ses kulağımda yankılandı.
"O benim. Ondan uzak dur.. "Kadının gözleri birden yuvalarından fırlayacak gibi oldu, "Veronika..".
"Ne?"
"Veronika, nasıl olur, o.. o ölmüştü."
"Kim Berta! Veronika kim! Zaten bir rüya unutalım gitsin."
Berta'nın kendi kendine konuşması beni delirtecekti. Hiçbir şey anlamıyordum.
"Rey için dönmüş olmalı.. Beni burada bekle Arcelia! Hemen geri döneceğim..! "
Kapı kapandı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARCELIA
FantasyUzun yıllar önce, büyük imparatorluklar vardı. Fakat Sauraus hiçbirine benzemiyordu. Bu gizli kurulan imparatorluğa giden geri dönemiyordu. Ortadaki şelalenin ötesine geçmek yasak! Keşfedilmemiş bir imparatorluk ve sırlarla dolu bir imparator Rey.. ...