10.osa✔

480 44 0
                                    

Ma läksin enda tuppa ja olin instagramis. Siis tuli sisse Lo. " Kuule kas sa magama ei peaks või?" Ma ei vastanud sellele, sest ma teadsin, et ta tahab olla hooliv vend ja mind magama ajada.

Ma läksin vanni ja panin magamisriided selga. Siis tuli jälle Harry. "Hey! Sa ei magagi. Ma arvasin, et Louis pani su paika." "Ma lähengi, sest ta panigi mind paika!" "Lol!" Ma jätsin temaga hüvasti ja jäin magama.

Kui ma üles ärkasin oli kell 10.08. Ma tundsin alt pannkookide lõhna ja ajasin ennast ruttu püsti. Ma panin selga jälle kombeka(poisid olid mulle riideid kaasa võtnud) ja tegin hobusesaba.

Ma läksin alla ja seal olidki pannkoogid. Ma sõin need ära ja läksin Harry tuppa. Ta rääkis telefonis kellegagi ja ma ei seganud teda vaid ootasin lihtsalt. Kui ta oli kõne lõpetanud küsis ta mult: "Zoe, kus sa töötad?" "Ma olen pildistaja. Mis siis?" "Kas sa oskad laulda?"

"Ma ei usu, väga kohmetu jne." "Laula mulle happily ref." "Okey...

I don't care what people say when we're together
You know I wanna be the one to hold you when you sleep
I just want it to be you and I forever
I know you wanna leave so come on baby
be with me so happily."

"Wow sa saad selle." "Mille?" "Töökoha sa võid meiega esineda ja üksi jne. Kas sa oled nõus?" "Ma ei tea, see on liiga keeruline praegu otsustada. Ma ütlen sulle õhtul." "Okey!"

Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]Where stories live. Discover now