Kell on üheksa ja ma kuulen koputamist. Ma olen veel üsna unine ja ma ei saa aru kes võiks kell üheksa mu uksele koputada. Ma ajasin ennast püsti ja läksin ukse juurde.
Ma vaatasin ukse silmast kes ukse taga on ja mulle meenus nähes Louist, et ta pidi tulema minu juurde. Ma avasin ukse ja teretasin Louist. Louis vastas mulle "Tsau pole ammu näinud või mis?" Ma olin veel päris unine nii et vastasin ainult jajah.
Ma nägin, et Louisel olid käes lilled ja lillede vahel oli silt. Sildil oli kirjas: Sorry sellepärast. Ma arvasin, et lilled olid mulle niiet ma ei mõistnud lillede sõnumit.
Ma kutsusin ta tuppa ja pakkusin talle kohvi. Ma küsisin talt: "Kas sul mulle midagi anda pole või?" "Muidugi, ma ju sellepärast tulingi" Ma ei saanud aru miks ta lillede pärast siia tuli. "Mul on sulle ju üllatus" Ahjaa ma olin selle ära unustanud. Ma läksin enda tuppa panin omale dressid ja kollase pusa selga.
Ma läksin alla Louise juurde ja ütlesin: "Mis üllatus sul siis on?" L:"Oeh. Oled valmis?" M:"Muidugi!" L:" No nii. Sa võid tulla meiega tuurile kaasa. Muidugi kui sa ei taha siis sa ei pea niiet ma esitan uuesti küsimuse: Kas sa tahad meiega tuurile tulla?" Ma vaikisin natuke, aga mul oli jahmunud nägu niiet ta ei solvunud.
Lõpuks kui ma olin ära vaikinud ütlesin ma talle: "MUIDUGIIIIIII!!!!!" Kui ma karjuma hakkasin hakkas ka Louis kiljuma. Me naersime viis minutit ja Louis oli nii rõõmus, et ma nõus olin kuigi ta oleks võinud selles kindel olla. L:"Tuur algab üle-üle homme, aga poisid olid nõus sellega, et sa nii kaua ööbid meie juures. Minu ja Harry toa vahel on üks vaba tuba. Sa võid seal olla kui sa tahaksid." Ma olin muidugi jälle nõus ja Louis läks koju.
Ma tegin omale juustuvõileva ja jõin õunamahla. Kui mul söödud oli läksin ma vanni. Ma käin seal iga õhtu ja hommik. Ma rääkisin Louisega ja pean olema 14.00 enda maja ees. Kell on 12.16 ja ma hakkasin kotti kokku panema. Ma panin kotti sussid, paar särki, paar maikat, lühkarid, teksad, pusa ja dressid. Ma panin telefoni ja rahakoti taskusse. Kell oli juba 14.02 ja ma läksin õue, sest ma kuulsin õuest auto pasundamist. Ma istusin autosse. Seal olid Louis ja Liam. Ma kallistasin neid ja me hakkasime sõitma.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]
Fanfic"Minu Brother Louis" räägib Zoella Marie Tomlinsonist. Ta on Louis Tomlinsoni õde ja elab koos tema ning 1D poistega.