Ma ärkasin, sest kuulsin uksel koputamist. Ma ei viitsinud üles tõusta niiet karjusin lihtsalt 'sisse'
H: "Hommik!"
M: "Hommik!"
H: "Lorri tuli siia ja ütles, et ma sind ärataksin."
M: "Mida värki! Kell on kaheksa!"
H: "Ma tean."
M: "Aaah! Ma ei viitsi nii vara tõusta!"
H: "Kahju küll!"
-
Ta haaras mu tekist ning tiris selle mu pealt ära. Mul ei jäänud muud võimalust kui üles tõusta.Ma pesin ennast ära ning, siis vahetasin riided. Kuna mul oli ikkagi külaline panin ma omale ka lainerit ja ripsmetušši. Juuksed kammisin ka ära ning siis suundusin alla.
Köögis polnud ühtegi elusolendit. Ainult võileib ja kohvi. Ma ei teadnud kas need on mulle, aga ma haarasin need ja hakkasin sööma. Kui mul otsa sai läksin ma elutuppa.
Ja seal oligi mu kallis külaline ja Harry.
M: "Tsau Lorri!"
Lor: "Tsau!"
M: "Miks sa nii vara tulid?"
Lor: "Mul oli vaja ühte asja teada."
M: "Mis asja?"
Lor: *viskab Harryle pilgu peale mille peale Harry lahkub*
Ma tahan teada mida Zayn ja Liam tegid!"
M: "Ah see... No ma läksin alla peale meie kõnet, siis oli maja tühi ja peale nende tulekut ma pole nendega rääkinud."
Lor: "Mida kuradit! Vabandust see polnud sulle! Mida värki Zayn pole sult vabandust palunudki?"
M: "Mkm."
Lor: "Nüüd aitab, ma räägin temaga!"
M: "Ohh... Pole vaja ma saan ise hakkama!"
Lor: "Nagu näha ei saa."
M: "Loretta kurat! Ma olen täiskasvanud inimene! Ma saan hakkama."
Lor: "O-okey..."
M: "Vabandust! Teeme äkki nüüd video!"
Lor: "Davaji!(ma ei tea kas kirjutatud õigesti)
M: "Lähme!"
--------
Me läksime minu tuppa ning esmalt tegime mulle kanali. Sellega läks umbes tund. Siis tegime me esimese video. Minumeelest oli see väga mõtetu ja ma ei osanud seal midagi teha, aga Lorri ilmselt lihtsalt tahtis mind lohutada sellega, et ta mind kiitis.Ma postitasin esimese video ära ja mul tuli kolme minutiga 10! like ja 10 vaatamist! Oh my god! Ma suren ära!
Ma jooksin alla, kiljusin ja jooksin tagasi üles. Jap ma olin imelik. Lorri vaatas mind pettunud näoga.
M: "Lorri, mis viga?"
Lor: "Ei midagi lihtsalt, et mul polnud kohe nii palju värke."
M: "Pole midagi. Ma olen lihtsalt kuulus!"Siis tuli tuppa Louis.
Lo: "Tegelt ka mida te kiljute siin?"
M: "Mu videol... Ma minestasin... 20 like ja vaatamisi 24 ning kommentaare 2!"
Lo: "Mis kuradi videol?"
M: "Ma tegin omale kanali ja postitasin sinna 1.video!"
Lo: "Wow, mul on igal videol üle 20 miljoni vaatamist, like ja kommentaari!"Ma viskasin teda padjaga ning sellepeale ta lahkus mu toast. Kell oli lõpuks 12 saanud niiet läksime Lorriga alla sööma. Peale seda pidi ta kahjuks minema.
M: "Tsau Lorri!"
Lor: "Tsau!"
M: "Ja räägi siis Zayniga ka!"Siis tuligi esikusse Zayn.
Z: "Tsau Loretta!"
Lor: "Tsau musi!"Loretta lahkus ning mina ja Zayn olime kahekesi esikus.
Z: "Mida Loretta pidi minuga rääkima?"
M: "E-e-ei midagi. Kui ta räägib siis saad teada!"Ma kappasin esikust minema enda tuppa ning vaatasin oma arvutit mul oli 29 vaatamist, 24 like ning 5 kommentaari. Ma ei hakka neid loendama. Ikka nii lahe, hea jne.
Lorettale saatsin ma sellest pildi küll. Ta ei vastanud mulle kohe, aga tunni pärast küll. Ainult küll südame-smile, aga jah...vahet polegi. Mul läks kõht tühjaks niiet läksin siis kööki. Niall oli elutoas niiet ma kutsusin ta endaga kaasa.
YOU ARE READING
Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]
Fanfiction"Minu Brother Louis" räägib Zoella Marie Tomlinsonist. Ta on Louis Tomlinsoni õde ja elab koos tema ning 1D poistega.