28.osa✔

375 31 0
                                    

Ma ärkasin ning siis veel Louis magas. Ma panin vaikselt riidesse ja suundusin alla korrusele. Paljud veel magasid, aga üleval oli Liam ja Harry. "Hommikust poisid!" Hiam:"Jup!"

Nad olid veidi rõõmsamad kui eile, aga mitte isegi 60% Ma ohkasin ja tegin siis endale kohvi ja võiku. Siis sadas alla Louis. "Kuulge Simon ütles, et me peame Historyle tegeme video!" H:"Millal?" Lo:"Täna või healjuhul homme."
-----
Nüüd kõik poisid olid üleval ja sättisid ennast History videoks. Ma võisin ka kaasa tulla niiet ma sättisin ka. Ma panin tagasi hoidlikud riided ehk teksad, kollane kampsun ja conversed. Juuksed jätsin ma lahti. Me läksime jalgsi stuudiosse kus Simon poisse ootas.

Kui Simon nägi mind ohkas ta sügavalt välja ja kadus Louisega kuskile taha ära. Ma istusin ühe pingi peale, kaugele Simoni pingist. Poiste video nägi super välja.


Me jõudsime koju kell 14.02. Niallil oli kõht tühi niiet me sõime jogurtit, sest muud meil kodus ei olnud. Ma jagasin kõigile lusikad, aga mitte Liamile. Ta kardab lusikaid;)

Kui mul söödud sai helistasin ma Lorrile. Ta enam ei ela meie juures, vaid oma ema juures. Me pidime kokku saama ning mina pidin võtma Zayni ja Harry kaasa.

----------
See osa tuli väga lühike sorry! Mul on vaheajal rohkem aega kirjutada ilmselt niiet siis tulevad ka pikkemad osad(ilmselt)

Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]Where stories live. Discover now