11.osa✔

478 45 1
                                    

Kui õhtu oli käes läksin ma Harry tuppa. "Jah ma olen nõus!" "Ohe jeh, lahe! Me saame koos töötada!" Ma olin pigem selle üle rõõmus, et ma saan paremat palka ja teha seda mida ma tahan, aga 'kust ma selle töö üldse sain' küsimus jäi mind vaevama. "Kuule kes mulle selle töö andis?" "No põhimõtteliselt andis selle töö sulle Simon. Talle väga meeldis kui sa laulsid tollel kontserdil What Makes You Beautifuli." Okey siis on asi teine juba kui selle kõige taga on Simon.

Ma ei ole temasse kunagi hästi suhtunud ega hästi mõelnud. "Sorry ma pean veel mõtlema." Ma läksin enda tuppa ja mõtlesin: OMG Simon... Kui ta poisid kokku ajas olin ma muidugi rõõmus tema üle, aga ma vihkasin teda millegi pärast. Ma ei tahaks, et tema mu 'ülemus' oleks, aga Lo ja Harry oleksid väga kurvad vist...

Ma pean Simoni ära kannatama. Simon EI rikku minu elu ära. Ma hakkasin nutma. MA EI TEA MIKS. Reaalselt! Mul tulid jälle värinad ja mul läks süda pahaks. Ma hakkasin seda tunnet väga kartma. Mul oli parasjagu prügikast tühi niiet nüüd on see täis.

Keegi koputas mu ukse taga ja ma pidin prügi-kasti ära peitma. Õnneks oli see Harry, aga ma nutsin niiet mitte nii õnneks.

"Kas kõik on korras?" "Ei ole! Ma ei taha Simoga!" "Millest sa räägid?" "Ma vihkan Simonit. Ta on üks täielik p**e! Ma ei taha temaga koos olla hetkegi! Ta mõtleb ainult rahale ja tahab vaid teid reklaamida. Ta ei hooli teist!" "Zoe, sa ei peagi kui sa ei taha ja vabandust, ma ei teadnud, et saa nii mõtled. Ta pole nii hull tegelikult kui paistab." "ON KÜLL! Vabandust, aga ma tahan üksinda olla! Palun!"

Ta kõndis mu toast välja ja ma jäin üksinda. Ma värisesin niiet kui Lo mu toast mööda läks tuli ta mind lohutama. "Mis on?" "M u l l l o n h a l b o l l a!" "Ma toon sulle vett ja puhka natuke." Poistel pole praegu tuuri. See jäi katki, sest Simon pidi ära minema. Lo tuli veega tagasi ja jätis mu üksinda. Ma jõin oma vee otsa ja jäin magama kui kell on 19.23.

Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora