H: "Zoe tee rutem!"
M: "Kohee!Siis tuli alla Zayn, kuid ma olin veel ilma meigita. Ma tegin kiiresti endale punupatsi ja panin natuke ripsmetušši. Kui ma valmis sain oli kell 15.47. ning kokku pidime saama 16.00. Me läksime Harry autoga Lorri maja ette.
**
Lorri hüppas autosse ja siis sõitsime linna. Meie Lorriga istusime taga ning Harry ja Zayn istusid ees.
L: "Kuule kas sul on töökoht olemas või?"
M: "Mkm, aga ma võibolla maksan Samile kätte":)
L: "Ma olen hakkanud youtuberiks, ma soovitan sul ka!"
M: "Thanks! Hea mõte, ma veel kaalun seda."
L: "Muidugi! Mu kanali nimi on LorriMalik1994.
M: "Lahe! Kas su fännid teavad, et te käite?"
L: "Jaa, me oleme teinud koos videoid ka."
M: "Ok."
-------------
Harry peatus pitsa restorani ees ning sinna me ka läksime. Zorry võttis singipitsa ning Zarry võttis peekonipitsa. Joogiks võtsime kõik fanta. Meil läks seal üsna kaua, sest koju jõudsime me kell kaheksa. Lorri jäi meile ööseks(yass)Kui me koju jõudsime, oli Eleanor Minu ja Louise toas.
M: "OMG! Tsau! Mis sa siin teed?"
E: "Ma ootan Louist. Ma tahan talle suprise teha!"
M: "Kas Louis polegi kodus?"
E: "Mkm."
---------------
Ma noogutasin ja jätsin siis Eleanoriga hüvasti, sest me pidime Harry, Lorri ja Zayniga filmi õhtu tegema. Me vaatasime "The Walking Dead"-i kõik osad ära(nii palju kui neid kokku on)Kui me lõpetasime oli kell 02.23. Ma otsustasin, et jään koos Harryga magama.
Hommik
Ma ärkasin kell 11. Harry magas veel. Ma vahetasin kähku riided ning läksin siis alla. Ma kuulsin vaikset nuukset. Selle tegi Eleanor.
M: "Mis juhtus kallike?"
E: "L-L-Louis..."
M: "Mis ta tegi?"
E: "Ta tuli eile õhtul purjus peaga koju. Ma olin alguses rahulik, kuid siis hakkas ta mind sõimama. Ma sain lõpuks vihaseks ja sõimasin ka teda, aga siis ta hakkas mind peksma. Mul on siiani valus.
M: "ISSAND JUMAL! Ära muretse, ma räägin temaga!"
-------------
Ma olin nii vihane Louise peale. Kuidas ta saab naisi lüüa!? Ma jooksin Louise tuppa, sest enam see minu tuba pole. Ma kargasin talle peale ja lõin teda korralikult.Selle peale tuli kogu maja siia tuppa. Väljaarvatud Eleanor. M: "Kurat küll miks sa Eleanori lõid?!"
Lo: "Mida kuradit sa teed?"
M: "Vasta mu küsimusele!"
Lo: "Ma olin purjus!"
M: "Ja see annab sulle õiguse Eleanori lüüa?"
Lo: "Ei anna, aga mul on niigi sellest kahju."
M: "Keda see huvitab, et sul kahju on!?"
---------
Siis tuli kohale ka Eleanor.
Lo: "Mida sa veel siin teed?"
M: "Sina ei käsuta teda!"
Lo: "Mine p***!"
E: "Rahu palun!"
--------------
Ma jooksin alla vetsu ja lukustasin ukse. Ma olin niiiiiiiiii vihane Louise peale, et ma võiksin isegi Harryt praegu lüüa. Ma läksin enda tuppa kus ka kõik teised olid. Ma võtsin kapist oma spordikoti ning pakkisin asjad kokku.Ma elasin ennem poiste juures, aga nüüd lähen ma tagsi enda koju. Hea, et ma seda ära ei müü kunagi. Ma lülitasin oma telefoni välja. Ma läksin poodi, sest külmkapp oli ju tühi.
*
*
Well-well, seal poes oli ka Niall.
N: "Zoella! Palun tule tagasi!"
---
Ma kõndisin temast tuimalt mööda ja ta ei järgnenud ka mulle. See tundus natuke imelik, aga noh mulle sobib. Mul oleks väga raske kellegagi neist rääkida.
*
*
Ma jõudsin koju 14.02. Ma panin asjad kappi ning hakkasin siis jäätist sööma. Kui mul söödud sai kuulsin ma uksekella. Ma läksin ust avama ja seal oli täiega suur tuli.
YOU ARE READING
Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]
Fanfiction"Minu Brother Louis" räägib Zoella Marie Tomlinsonist. Ta on Louis Tomlinsoni õde ja elab koos tema ning 1D poistega.