20.osa✔

423 36 3
                                    

Ma ärkasin jällegi kell kümme. Ma kuulsina alt kolistamist. Ma olin hirmunud, sest ma panin õhtul ukse lukku ja isegi kui ma poleks pannud siis ikkagi keegi oli mu kodus all korrusel.

Mul oli laua peal nõel niiet ma võtsin selle. Ma panin hommikumantli selga ja läksin vaikselt alla. FUCK! See trepp pidi nüüd krigisema või!

Pätt:"Hey Zoe! Sa oled juba üleval!" oih see oli kõigest kallis Louis. M:"Sa ehmatasid mu surnuks. Kuidas sa sisse said?" L:"Daa sa andsid mulle oma kodu võtmed juu!" M:"Aa jaa."

Louis tegi hommikusöögiks pannkooke. Nomm. Need olid väga head! Kui mul söödud sai läksin ma enda tuppa ja vahetasin riided. Ma ei teadnud, et Harry mu toas oli, aga ta nägi mu paljast selga!

M:"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pppppppppppppppppppp iiiiiiiiiiiii !!!!!!" Louis jooksis mu tuppa ja nägi ainult mind ja Harryt. L:"Mis juhtus!?" M:"Vabandust, valehäire." Louis läks tagasi alla ja ma jäin Harryga 2-hekesi. M:"Mis sul viga on? Kas sa ei oska rääkida või anda märku, et sa siin oled!" H:"Oskan küll, aga me pole viimasel ajal üldse rääkinud." M:"Jah, aga..." H:"Miks sul Taylori numbrit vaja oli?" M:" C'mon sa ju tead, et ma "sõimasin" Taylorit. Ma tahtsin temalt vabandust paluda."

H:"Wait. Sa sõimasid Taylorit?" M:"Sa ei teadnud sellest või?!" H:"Nope..." M:"Aaah mis mul viga on. Igatahes ma lähen täna tema juurde ja ta kirjutas twitteris, et ma olen ta BFF." H:"Oota, aga miks sa teda sõimasid?"

M:" C'mon sa ei tea üldse midagi või?" H:"Nope..." M:"Oeh, hea küll. Ma läksin poodi ja tee peal tuli vastu Taylor. Ta sõimas alguses mind, et ma võtsin su üle, aga see pole ju nii. Ja sellepärast ma sõimasingi teda vastu." H:"Okey, sorry, et ta sulle kallale tuli." M:"Ta ei tulnud mitte ainult kallale vaid, sellest oli juttu uudistes, Taylori fännid tulid mulle ka kallale."

H:"Okey, sorry jah." Ta läks alla ära jama vahetasin riided UUESTI , sest ma pidin ju Tayloriga kokku saama. Ma panin selga roosa kleidi ja mustad, kõrged kontsaga saapad. Kotti panin ma telefoni, võtmed ja natuke raha. Ma läksin alla ja andsin Louisele märku, et ta mu ära viiks.
--------
Kui ma kohale jõudsin oli kell 15.23. Ma olin ennem Taylorile helistanud, et ma tulen. Louis läks koju ja ma koputasin uksele. T:"Tsau babe!" M:"Tsau babe sullegi!" T:"Hi-hi. Tule sisse!" Ma läksin sisse ja seal oli väga uhke ning ilus. Ta pakkus mulle blue sheep-i. See on jook, kes veel ei tea.

Me leppisime kokku, et me lähme homme šoppama. Ja peale seda läksin ma ära. Ma ei hakanud Louist kutsuma vaid läksin jala. Kui ma koju jõudsin siis oli kell 17.58. Poisse polnud enam. Oi üksinda elada on nii nõme! Ma helistan homme Louisele, sest keegi peab vist kolima.

Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora