Järgmine päev...
Louis oli kotid pakinud niiet nüüd oli vaja ainult paberile alla kirjutada. Harry tegi ka selle ülesande niiet nüüd olen ma haiglast vaba.
Me sõitsime Harry autoga koju. Kodus on niiiiiiiiiiiiiiii hea olla. Ma panin kotid kõva mürtsuga maha ja sellepeale jooksid Zayn ja Liam kohale mind kallistama.
M: "Ärge puudutage mind!"
Li: "Miks?"
M: "Sest ma olen pettunud teis."
Z: "Mis viga?"
M: "Teil polnud mahtigi mind haiglas külastada! Jah alguses käisite, aga see oli kõik!"Ma jooksin peale seda oma tuppa ja hüppasin voodile. Kui kodune kõik on! Oeh... Ma haarasin oma telefoni ja helistasin Lorrile.
M: "Tsau Lor!"
Lor: "Tsau!"
M: "Whoop-whoop ma sain haiglast välja!"
Lor: "Tegelt. Ma olen seda hetke oodanud... Sa hakkadki youtuuberiks!"
M: "Sa oled ka väga hea sõber ikka!"
Lor: "Vabandust! Muidugi ma olen õnnelik, aga kas ma ei või siis elevuses ka olla?"
M: "Võid küll jah vabandust noh..."
Lor: "Vait! Ma ei taha sinuga tülis olla!"
M: "Jah toredat värki küll, kule tule homme minu poole siis teeme koos äkki mulle kanali ja esimese video! Kui ma haiglas olin vaatasin ma kõik su videod ära ka. Täiega lahedad!"
Lor: "Aitäh sulle! Ma teen täna uue video kus ma tutvustan su kanalit mis varsti ilmub!"
M: "Aitäh, et sa mulle reklaami teed! Ma maksan sulle nii, et lähme homme koos maci või starbucksi ning mina teen välja!"
Lor: "Oi poleks vaja, aga mulle sobib!"
M: "Oki-doki. Näeme homme!"
Lor: "Eiiiii! Kas me räägime praegu edasi või teeme õhtul video-kõne."
M: "Ok näeme siis õhtul, aga ma pean minema. Ja muide ma läksin Zayni ja Liamiga tülli."
Lor: "Miks? Mis nad tegid? Kindlasti Zayn pole süüdi!"
M: "Well, jah oma poissi tuleb kaitsta, aga ta on päriselt süüdi."
Lor: "Noh?"
M: "Asi on lühikene. Nad käisid mind haiglas ainult ühe korra vaatamas!"
Lor: "Noh, ma käisin ka ju..."
M: "Jah, aga me elame koos ja ma võiks neile midagigi tähendada. Sulle ma olen tänulik, et sa üldse käisid."
Lor: "Ok. Ma ei hakka Zayniga rääkima, küll sa suudad selle olukorra ära lahendada. Üldse edu sulle sellega siis!"
M: "Aitäh! Tsau ma lähen nüüd alla, sest kõht on tegelikult üsna tühi:D"
Lor: "Tsau!"
-----------------
Ma läksin vaikselt alla. Kedagi polnud köögis.Liami vaatenurk
Me istusime Zayniga kodus. Niall oli kuskil ära, aga ilmselt ta nüüd tuligi. Koridas oli rohkem hääli ja käis mingi koti prõntsatus. Ma taipasin, et Zoella jõudis koju.
Me Zayniga jooksime teda kallistama, aga ta ütles:
"Ärge puudutage mind!"
M: "Miks?"
Zo: "Sest ma olen pettunud teis."
Z: "Mis viga?"
Zo: "Teil polnud mahtigi mind haiglas külastada! Jah alguses käisite, aga see oli kõik."Siis jooksis ta enda tuppa. Piinlik oli olla niiet läksin koos Zayniga jalutama, et mitte tüliks olla. Harry läks poodi ja louis Eleanoriga juba ennem välja niiet Zoella jäi üksi koju.
Võibolla see ongi talle hea, aga võibolla ehmatab see teda.
Zoella vaatenurk
Kuna ma olin üksi kodus tellisin ma endale pitsat. Pitsa jõudis ruttu kohale ja sai ruttu ka otsa. Siis läksin ma üles, enda tuppa ja haarasin oma arvuti. Ma tegin Lorriga video-kõne.
*
*
Kodus olid nüüd kõik poisid. Me istusime kõik 6-kesi all diivanil. Liami ja Zayniga ma ei suhelnud, aga nende pärast ma enda tuju nulli ka ei lase ju. Mõistlik?
Kell oli 00.09. ning siis läksin ma enda tuppa. Ma käisin vannis ning peale seda vahetasin riided. Voodi oli vaja ka korda teha niiet tegin ka seda. Siis võisin ma voodisse minna. Ja ma läksingi.
------------------------------------
Aitäh kõigile, kes mu raamatut loevad! Mul sai täis 2000 lugemist niiet üritasin teha pikema loo, aga tuli ainult 600 sõna.
BINABASA MO ANG
Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]
Fanfiction"Minu Brother Louis" räägib Zoella Marie Tomlinsonist. Ta on Louis Tomlinsoni õde ja elab koos tema ning 1D poistega.