Ma olin juba kaks tundi arvutis olnud ja siis tuli mu tuppa Liam. L:"Kas sul on ikka kõik korras?" Ma nutsin natuke ja raputasin pead. L:"Mis sul lahti on?" M:"Ma vihkasin oma ülemust jah, aga mulle meeldis mu töö ja ma ei saa enam pikka aega palka ega midagi. Ma ei taha Simoni alluvuses töödata ja muid kohti ma ei leia!"
L:"Heeey, küll me midagi ikka leiame eks?" Ma raputasin jälle pead ja mul oli Liamist kahju, sest ta tahtis mind lohutada, aga ma ei lasknud või nii. M:"Aitäh lohutamast, aga ma olen lihtsalt kurb ja seda ei saa isegi mina ega ka sina muuta." Liam lahkus mu toast ja ma kuulsin kuidas ta hüüdis teistele poistele: "Kuulge hakkake Zoe'le töökohta otsima, ta on vägakurb. Z vaata cv lehelt, Lo vaata googlest, Hazza vaata foorumitest ja Horan mine poodi meil on toit otsas!
Nad kõik ütlesid "yes boss" ja sellega meenus mulle ainult minu boss. Ma olin tõeliselt kurb ja ma nutsin lihtsalt patja. Ma vihkasin kõike selle töö juures, aga ma armastan seda praegu ja ma tahan seda tagasi, kuid ilmselt on asi isegi rahas.
Ma saatsin bossile veel sõnumeid:
M: Kuule Sam, sorry kas ma saaksin oma töökoha tagasi ma tõõõõeeessstttiii vajan seda kohta see on osake minu elust! Paluun!
B: Ei, eile sa ei tahtnud mind nähagi ja mul ei unune asjad nii kiiresti.
M:ahah.
Ma vastasin nii, sest mul tuli pähe mõte! Mitte teda ära tappa vaid midagi taolist. Mu mõte on selline:...
-------------------------
Mõte saate teada järgmises osas!
KAMU SEDANG MEMBACA
Minu "Brother" Louis [LÕPETATUD]
Fiksi Penggemar"Minu Brother Louis" räägib Zoella Marie Tomlinsonist. Ta on Louis Tomlinsoni õde ja elab koos tema ning 1D poistega.