Prolog

160 20 2
                                    

Jej jak się ciesze! Nowa opowieść! Tylko nie myślcie sobie że zawiesimy "Gra w Butelkę" rozdział się tam poprostu trochę spóźnia, ale będzie! Dla nowych czytelników, tak to już czwarty, jeżeli mogę to tak nazwać, tomik o przygodach Nao i Ash'a. Nie musicie się martwić opowieści nie są ze sobą pod żadnym względem powiązane! Oczywiście zapraszam na nie serdecznie! Możecie je znaleźć pod tagiem "N&A". Nie przedłużam i pora na prolog!

Głęboko pod powierzchnią ziemi była jaskinia. Nikt z żywych istot się tam nie zapuszczał. Dlaczego? Tam właśnie znajdował się najsilniejszy z wampirów, zamrożony w lodzie. Oczywiście nie zwykłym. Był to bardzo rzadki lód który wogóle nie topniał, a przynajmniej tak miało być...

Mijały lata... Stulecia. Świat zdążył ewoluować, a wszyscy zapomnieli o zagrożeniu z jego strony.

Pewnego dnia to wszystko się zmieniło... Lód zaczął powoli topnieć, a nikt nie zdawał sobie z tego sprawy. Trwało to długo, ale w końcu stopniał do końca. Wampir upadł na ziemię. Jego skóra była strasznie blada, a włosy kruczoczarne i lekko przydługie.

Powoli zaczynał odzyskiwać właściwą temperaturę ciała i się podnosić. Jego oczy lśniły piękna czerwienią w ciemności. Rozejrzał się dookoła jakby chciał sobie przypomnieć co się właściwie wydarzyło i jak tu trafił. Po krótkim namyśle ruszył przed siebie, podpierających się ręką o ściany.
W końcu ujrzał światło co oznaczało wyjście, albo jego koniec. Nie zważając na to ruszył dalej. Znalazł się na powierzchni. Zaczął się powoli rozciągać. Jego mięśnie całkowicie zdrętwiały od tych lat bezruchu. Rozejrzał się dokładnie wokół.

- Sporo się tu zmieniło... - stwierdził i skierował się na północ.

Nie wiedział gdzie dokładnie zmierza, ale zaufał swojemu instynktowi. Po godzinie swojego "wolnego marszu" dotarł do jakieś przytulnej dzielnicy i zaczął zwiedzać nowy, jak dla niego, świat.

Macie prolog tak naprawdę miała go pisać zboczek, ale powiedziała że jak mi się nudzi to ja napiszę go, a ona w tym czasie skończy rozdział do innego opowiadania. Mam nadzieje że się podobało i proszę o pozostawienie po sobie jakiegoś śladu! Całuski :* ♡ ♡ ♡  

(N&A) Łowca W Krzywym ZwierciadleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz