İYİ Kİ UZAKTASIN...

21 0 0
                                    

Uzakta olman daha iyi bence...                                                                                                                                              Ya yanımda olsaydın, o eşsiz gözlerin değseydi gözlerime ne yapardım o zaman elim ayağım birbirine karışırdı. Ya ellerin ellerime alelade çarpsaydı nefesim kesilir, kalbim duraksardı.                                         İyi ki uzaktasın... Ya kokun ciğerlerime dolsaydı, ya tüm bedenim sana maruz kalsaydı, kalp ölümüm gerçekleşirdi. Boş ver iyi ki de uzaktasın. Ya doyasıya sarsaydın belimi, ya sevseydin beni, ya bana sevdiğini fısıldasaydın, bu kadarına dayanamazdı yüreğim. Yok yok iyi ki yanımda değilsin  uzaktasın.  Aynı şehirde yaşamaya bile tahammülü yok aklımın, karşılaşma ihtimallerine karşı kapadı tüm yolları aşkının aşığı...                                                                                                                                                              İyi ki benimle değilsin...                                                                                                                                                        Acısı benim değil de elinsin, çaresiz bir köşede beklediğimsin, bilmem gelir misin..?                               Seni beklemek... Kafesteki bir kuşun gökyüzüne bakıp uçtuğunu hayal etmesi gibi, bir mahkumun özgürlüğünü parmaklıklar ardında, çaresiz bir yere kıpırdayamadan beklemesi gibi, yetimhane köşesinde hiç gelmeyecek annesini bekleyen yetim bir çocuğun ürkekliği gibi.                                          Ben beklerim ama sen yine de gelme, bu kadar huzuru kaldıramaz ruhum, kurduğu hayallerin gerçek olmasına alışkın değil umutsuzluğum, aman gelme işte... Böylesine muhteşem bir varlığı anlamaz beynim, algılamaz kalbim çekilir damarlarımda sensizliğim.                                                                                   Ansızın çıkarsın diye karşıma, yüreğim ağzımda, gözlerim yollarda,                                                                Aklım, kalbim, ruhum yanında... aciz içi boş et yığınım burada!!!                                                                    Biliyor musun?  Hayal dünyam da her şey yolunda. Keşke sen de girebilsen oraya.                                        Bir görebilsen senle dolu cennetimi,   keşke dileklerim gerçek olsa da  sunabilsem sana en özel  düşlerimi, tek seferlik de olsa benim gözümden görebilsen kendini.                                                              Ya da boş ver hayal dünyası dedik ya zaten cümlenin başında. Sen gelme boş ver...                                İyi ki uzaktasın... Ya yanımda olsaydın, ya aniden çıksaydın karşıma, dolanırdı aklım aşkına!!!           İyi  ki benimle değilsin... Ama benim değil de içler acısı.. hoyrat ellerdesin ....


bendeki seni yazdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin