İÇİMDEKİ SEN...

303 5 1
                                    

Seviyorum seni...Ne nedenini sor ne de sebepler ara bu aşka, anlamsızca seviyorum seni. Sen benim Yaradan dan ötürü sevdiğim, sevgime mana bulamadığım, fütursuzca tutulduğum, saçma sevdam, hayalimdeki adam ;  yüzümdeki tebessümüm, kalbimdeki tatlı sızım, ruhumdaki neşem, içimdeki çocuk ...hem hayalim bir o kadar gerçeğim..seni sana nasıl anlatmalı bilmiyorum. Bir görsen benim gözümden kendini, bir girip görsen kalbimdeki dehşetli özlemi , his edebilsen yüreğimdeki yangın yerini  dayanamaz çevrelerdin tüm benliğimi. Sorma bana, nedenler arama, bazen nedensiz sevilir... nedensiz seviyorum seni. Sadece gülünce mini minnacık kalan gözlerini seyrediyorum bir çerçeveden, hayat buluyorum aniden ve yalvara yalvara istiyorumseni Rabb'imden...Sonra okuduğum bir kitaptan aklıma  kazınan o sözler mesken tutar yüreğimde inceden.."SEN BENİM GÖRMEK İÇİN BAKMAYA GEREK BİLE DUYMADIĞIM EZBERİMSİN " diye haykırırım içimden. Bekliyorum gözlerim kapıda seni gecenin sabahı, hastanın şifayı, oruçlunun ezanı, şeytanın günahı beklediği gibi bekliyorum seni. İsyan etmiyorum asla bir tek gün bile bıkmadan usanmadan sukunetle bekliyorum seni.."SENİ GÖREBİLMEK Mİ HAŞA GÖZLERİM GÖZ MENZİLİNE GİRSİN YETER HADİ DÜŞ DÜŞLERİME TUTABİLENE AŞK OLSUN" işte sana yüreğimin son serzenişleri gözlerimin gözlerine değdiği gün asıl yerine teslim edicem kalbimden dökülenleri. Ve ben o gün diyeceğim ki "SONRA SEN ÇIKTIN KARŞIMA ALLAH'IN BANA BAK SANA NE YAZDIM DEME ŞEKLİYDİN" nedensiz sevilecek kadar saf ve temizdin. Ulaşılması zor biR hayal ve gerçek olamayacak kadar güzel emsalsizim. İşte ben seni böyle sevdim beni hayatına hiç değilse bir selamlık mesafede kabul eder misin...

bendeki seni yazdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin